De dames haakten snel af,quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ff reageren nog want ik las het nog, wat erg. Niet goed afgesproken dan van te voren over wie er zouden komen.
Dus en sex en parenclub en dan moet de rest geloven dat er niets gebeurd is?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verwacht niet dat dat anders is ofzo. Ben ook wel eens naar meets van de SEX SC geweest en de R&P SC
Het was zeker reuze gezellig.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De dames haakten snel af,
en de niet single vrouw wilde toch gaan omdat die andere anders alleen was.
En ik moest mee, want ik wilde ook niet meer gaan
Wat een kutplaat.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:42 schreef kree het volgende:
https://suno.com/s/uxRCryJOLgKjQbk7
blijf hier toch beetje bij
Ik had het prima naar mijn zin,quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was zeker reuze gezellig.
quote:
Ah thx,quote:
Dit is gewoon trinket trading, bestaat al jaren.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:29 schreef maily het volgende:
@:Superbadeendje![]()
Eendjes veroveren Tomorrowland; dit is waarom festivalgangers massaal quack uitdelen
Met filmpje in de link.
Tagong vergeesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Tagong vergees![]()
Als je geen Fries kent, denk je: Wat voor taal is dat?Ja maar welke niet Fries gaat Skutsje kijken ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakantiegangers. Het is in een toeristisch gebied.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar welke niet Fries gaat Skutsje kijken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |