Dit is gewoon trinket trading, bestaat al jaren.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:29 schreef maily het volgende:
@:Superbadeendje![]()
Eendjes veroveren Tomorrowland; dit is waarom festivalgangers massaal quack uitdelen
Met filmpje in de link.
Tagong vergeesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Tagong vergees![]()
Als je geen Fries kent, denk je: Wat voor taal is dat?Ja maar welke niet Fries gaat Skutsje kijken ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakantiegangers. Het is in een toeristisch gebied.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar welke niet Fries gaat Skutsje kijken ?
Auto en fiets en schaatsen gaan ook hoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:04 schreef kree het volgende:
friesland is best mooi? moe je wel bootje hebben enzo
nooit geweest in de winter eigenlijk. er woont familie van me en vroeger als kind bij neefje spelen daar weet ik er vooral van. en met zeeverkenners met de lelievlettenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
Auto en fiets en schaatsen gaan ook hoor.
Drankje en lekker eten erbij dan maar?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:44 schreef pullup het volgende:
Bergerac gehaald 😎 nu is het wel echt heet ondertussen
Ja ga ik zo lekker doen.nog even aan het indrinkenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Drankje en lekker eten erbij dan maar?
indrinken telt als drankje hequote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ga ik zo lekker doen.nog even aan het indrinken
Daar zijn wij net klaar mee. En toen ging t regenen #gauwallesnaarbinnenenw88totdepoffertjesklaarzijn#bbqquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Drankje en lekker eten erbij dan maar?
Regenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:17 schreef maily het volgende:
[..]
Daar zijn wij net klaar mee. En toen ging t regenen #gauwallesnaarbinnenenw88totdepoffertjesklaarzijn#bbq
Ach voor ons was 't prima.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Regen
Timing had beter kunnen zijn wel
Die regen is wel heel hard nodig jaquote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ach voor ons was 't prima.
En nog zo ontzettend hard nodig voor moeder natuur
Ik zag er een paar op mijn helm.quote:
Moet je dan een nieuwe helm?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag er een paar op mijn helm.
Gelukkig nietquote:
Amusez-vous!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:44 schreef pullup het volgende:
Bergerac gehaald 😎 nu is het wel echt heet ondertussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |