quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mis nog steeds een smiley met een glas rum ofzo
denk ook echt dat het wel meevalt hoor hoe andere over mij denken. nu althans.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En niet iedereen hoeft je aardig te vinden en andersom, zo ben ik ook naar die meets gegaan en het is allemaal reuze meegevallen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is zo klein dat je het niet ziet. Staat wel rum op het vat.
zijn daar richtlijnen voorquote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer telt het eigenlijk als een meet?
Tijd voor een bril voor jou denk ik. Is prima te lezen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is zo klein dat je het niet ziet. Staat wel rum op het vat.
Geen idee, daarom vraag ik het ..quote:
Ik weet het niet. Heb ook wel eens met mensen 1 op 1 afgesproken, is het dan ook een meet? Ligt eraan wat je dan ook doet misschien.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer telt het eigenlijk als een meet?
Bijna iedereen is wel eens gekwetst. Jezelf bij elkaar rapen en weer doorgaan of kluizenaar worden en niet klagen erover.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
nouja idd. maar het kost ff tijd omdat ook wel gekwetst denk ben ik dan in vertrouwen op of noem het op,
niet van mij. maarja daarom dus.
mini-meetquote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Heb ook wel eens met mensen 1 op 1 afgesproken, is het dan ook een meet? Ligt eraan wat je dan ook doet misschien.
Maakt het uit wat je doet op een meet?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Heb ook wel eens met mensen 1 op 1 afgesproken, is het dan ook een meet? Ligt eraan wat je dan ook doet misschien.
Lol. Dat klinkt wel geinig.quote:
Ik heb nog maar één oog, dus ik zie maar de helft.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd voor een bril voor jou denk ik. Is prima te lezen.
nouja mss is dat meer begrepen als bv dts topic ofzo. al met al daar ook leuk en kletsen naja kweet niet, kan wel zeggen heb mijn leven op orde nu.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bijna iedereen is wel eens gekwetst. Jezelf bij elkaar rapen en weer doorgaan of kluizenaar worden en niet klagen erover.
Goed om te horen, volhouden nu.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
nouja mss is dat meer begrepen als bv dts topic ofzo. al met al daar ook leuk en kletsen naja kweet niet, kan wel zeggen heb mijn leven op orde nu.
maar koste ook 10 jaar mss ofzo. en nog weet ik het niet?
Terwijl alles oke gaat dus.
thanks ja tuurlijk. ik denk wel soms mss moet ik eeuwig vrijgezel blijven, maarja ook niet zo leuk denk.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed om te horen, volhouden nu.
Dan huur je maar een robocop oogquote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog maar één oog, dus ik zie maar de helft.
Die zijn nog enger hoor,quote:
paar keer gedaan, ook leukquote:
Ff kijken hoe ik dat uitleg. Ik heb wel eens iemand gemeet in de stad om koffie te drinken.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maakt het uit wat je doet op een meet?
Is een parkiet ook goed?quote:
Living on the edge.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn nog enger hoor,
kan het weten
Maar maakt het uit wat je doet? Telt de een wel en de ander niet als (mini)meet?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ff kijken hoe ik dat uitleg. Ik heb wel eens iemand gemeet in de stad om koffie te drinken.
En iemand die uitdaagde dat ie midden in de nacht gewoon zou langskomen, ik zei prima. Verder niets gebeurt, was gezzelig.
En ik heb ook gemeet met iemand lang geleden om te seksen.
Dus 3 totaal verschillende minimeets![]()
Het is maar net wat jezelf wil op een meet en dan iemand vinden die dat ook wil. Samen of in groepsverband.
Wie weet ooit.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar keer gedaan, ook leuk
Wanneer doen wij een mini-meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |