Dat zal ze leren!!!!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:41 schreef RedShoe het volgende:
Lotte wees hen onder meer op haar gehoorapparaat ter waarde van 8.000 euro, dat door de klap beschadigd had kunnen raken.
bron
Nou, dat zal ze vast aan het denken zetten!quote:Lotte wees hen onder meer op haar gehoorapparaat ter waarde van 8.000 euro, dat door de klap beschadigd had kunnen raken.
Scheelt weerquote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:43 schreef maily het volgende:
Reactie van een van de ouders:
Het was maar een halve watermeloen.
![]()
Misschien moet die zelf even een halve watermeloen in de smoel krijgen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:43 schreef maily het volgende:
![]()
Voortaan maar een rondvaart per duikboot, zolang die niet in elkaar is gezet door OceanGate zit je dan best veilig.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:46 schreef maily het volgende:
En niet alleen in Delft:
Je bent volledig machteloos op een boot; Amsterdamse rondvaartboten bekogeld met eieren en waterballonnen
Je zou op zich ook niet denken dat zoiets hard aankomt. Vooral omdat ie ook al doormidden is. Maar de realiteit is anders.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:43 schreef maily het volgende:
![]()
Probeer eens een halve (water-)meloen te koppen die je onverwacht van een paar meter op je hoofd krijgt.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je zou op zich ook niet denken dat zoiets hard aankomt. Vooral omdat ie ook al doormidden is. Maar de realiteit is anders.
Stenen en zakken zand/modder zijn een ander verhaal.
Ja dat heb ik op TikTok ook gezien, dat is weer iets nieuws.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:46 schreef maily het volgende:
En niet alleen in Delft:
Je bent volledig machteloos op een boot; Amsterdamse rondvaartboten bekogeld met eieren en waterballonnen
TikTokkiesquote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:25 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja dat heb ik op TikTok ook gezien, dat is weer iets nieuws.
Wollah, ik zweer je broeder!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:15 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Als je tegenwoordig "jongeren" leest weet je al genoeg.
Teveel watermeloenen gekoptquote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:29 schreef RotatoR het volgende:
Die ouders zijn kennelijk net zo zwakzinnig als hun kinderen.
Of supersoakers. Zou je dat redden vanaf die boot? En dan mikken op de ogen, uiteraard. Sport van maken!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:55 schreef Cockwhale het volgende:
Gewoon een harpoen meenemen, probleem opgelost.
Hoeveel last heb jij daarvan?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:21 schreef JanKlaassen1 het volgende:
Rot ook gewoon op met al die bootjes overal
Als dat op een boot(motor) met behoorkijke snelheid gebeurt kan die halve watermeloen de dood betekenen. Alleen de schrik reactie en het verliezen van de macht over het vaartuig is al een gevaar. Bij auto's genoeg voorbeelden, zelfs met minder zware voorwerpen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je zou op zich ook niet denken dat zoiets hard aankomt. Vooral omdat ie ook al doormidden is. Maar de realiteit is anders.
Nou dat is het punt. Dat heb ik nooit geprobeerd. Maar je zou dan denken dat het niet hard is en dat hij gewoon plsshhj uit elkaar flatst tegen je hoofd.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:25 schreef maily het volgende:
[..]
Probeer eens een halve (water-)meloen te koppen die je onverwacht van een paar meter op je hoofd krijgt.
Mwah, de impact van zo'n (halve) meloen van een paar meter hoogte is ook niet echt fijn voor je nek en schedel. Dan hoef je je nog niet eens echt een hoedje te schrikken om er last van te hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:35 schreef Cherni het volgende:
[..]
Als dat op een boot(motor) met behoorkijke snelheid gebeurt kan die halve watermeloen de dood betekenen. Alleen de schrik reactie en het verliezen van de macht over het vaartuig is al een gevaar. Bij auto's genoeg voorbeelden, zelfs met minder zware voorwerpen.
inteeltquote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:29 schreef RotatoR het volgende:
Die ouders zijn kennelijk net zo zwakzinnig als hun kinderen.
Enig idee hoe zwaar een watermeloen is?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ben jij ook een product uit vele generaties inteelt of zo jeetje.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou dat is het punt. Dat heb ik nooit geprobeerd. Maar je zou dan denken dat het niet hard is en dat hij gewoon plsshhj uit elkaar flatst tegen je hoofd.
Ram maar eens met je vuist tegen een meloen. Die gaat echt niet zomaar als een fijne nevel in het niets verdwijnen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou dat is het punt. Dat heb ik nooit geprobeerd. Maar je zou dan denken dat het niet hard is en dat hij gewoon plsshhj uit elkaar flatst tegen je hoofd.
Of van te voren je route bekijken en bij elke brug "een mannetje" zetten dat de daders meteen in t water duwt.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Of supersoakers. Zou je dat redden vanaf die boot? En dan mikken op de ogen, uiteraard. Sport van maken!
Klinkt als een script uit Flodderquote:De vriendin van Lotte heeft na het incident nog steeds last van hoofdpijn en moet regelmatig paracetamol nemen. Volgens Nelissen reageerden de ouders van de jongen die de meloen gooide weinig geschrokken. „Toen ik na het incident bij hen langs ging, zeiden ze: het was maar een halve watermeloen.”
Dat is ook zo. Maar zelfs als die meloen je niet raakt kan alleen al een schrikreactie voor een ernstig ongeluk zorgen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, de impact van zo'n (halve) meloen van een paar meter hoogte is ook niet echt fijn voor je nek en schedel. Dan hoef je je nog niet eens echt een hoedje te schrikken om er last van te hebben.
In tekenfilmpjesquote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb heel wat uitgespookt en dat de wijkagent aan de deur stond, maar niet dit soort waanzin.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms wens je hier gewoon Amerikaanse praktijken qua rechtszaken.
We stammen hier allemaal af van Karel de Grote of Ghenghis Kahn.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben jij ook een product uit vele generaties inteelt of zo jeetje.
Een halve watermeloen kan best wel wat wegen hoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Van de Jumbo, nee. Van de Turkse groenteboer, ja!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een halve watermeloen kan best wel wat wegen hoor.
Ja dat weet ik onderhand wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een halve watermeloen kan best wel wat wegen hoor.
Ze hebben dat ding toch in de hand?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:54 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik onderhand wel.
Maar je zou dat in eerste instantie niet denken. In tegenstelling tot een steen, of zak modder.
Grote kans dat die jongeren dat ook gedacht hebben.
Jochies die daar rondhangen zijn 7-12 ofzo. Die denken daar ook echt over na.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze hebben dat ding toch in de hand?Dan weet je toch of iets zwaar is en schade kan veroorzaken?
Ja maar ook erg breekbaar. Laat je hem op de grond vallen breekt dat ding in een grote smurrie.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze hebben dat ding toch in de hand?Dan weet je toch of iets zwaar is en schade kan veroorzaken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |