Wel benieuwd wat dat gaat kosten dan, want anders kun je idd net zo goed business class gaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:36 schreef TAmaru het volgende:
LOL, dat is voor losers die geen geld hebben voor businessclass
of viesdik zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:36 schreef TAmaru het volgende:
LOL, dat is voor losers die geen geld hebben voor businessclass
Dat dus. En als je pech heb zetten ze ook nog een extra rij stoelen in het vliegtuig zodat het aantal passagiersplekken gelijk blijft., Heb je meer ruimte naast je maar minder beenruimte.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:21 schreef raptorix het volgende:
En die hufters verkopen dit natuurlijk 2 keer, want die andere seat heeft ook niemand naast zich, leer mij de luchtvaarmaatschappijen kennen.
Daarom kijk ik altijd of er in de grotere toestellen ergens 2-zitters zijn (achterin is dat soms het geval). Als dat zo is, boek ik er daar een van. Dan is de kans nóg kleiner dat er iemand naast je komt.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:53 schreef Viv het volgende:
De middelste stoelen zijn sowieso het minst populair. Als een vlucht niet uitverkocht is en je reist alleen, is de kans groot dat de stoel naast je leeg is zonder daarvoor te betalen.
Ja, alleen wanneer je je stoel kiest is dit toch zichtbaar? Ik neem aan dat als iemand de stoel naast 'm leeg wil hebben deze vroeg gekozen wordt.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:21 schreef raptorix het volgende:
En die hufters verkopen dit natuurlijk 2 keer, want die andere seat heeft ook niemand naast zich, leer mij de luchtvaarmaatschappijen kennen.
Hoezo? Ik pak in mijn eentje liever een laatste plekje in een tweezitter, dan een laatste middelste plek.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 12:29 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Daarom kijk ik altijd of er in de grotere toestellen ergens 2-zitters zijn (achterin is dat soms het geval). Als dat zo is, boek ik er daar een van. Dan is de kans nóg kleiner dat er iemand naast je komt.
Ik boek meestal vroeg, dan heb ik het meestal voor het uitkiezen. Dus als ik dan als eerste het raamstoeltje bij een tweezitter kan boeken, dan doe ik dat.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hoezo? Ik pak in mijn eentje liever een laatste plekje in een tweezitter, dan een laatste middelste plek.
Of denk je dat er weinig mensen alleen reizen?
quote:Passagiers die in Economy Plus reizen, kunnen er later dit jaar voor kiezen om de middelste stoel in de rij tegen betaling te blokkeren
Eigenlijk dus gewoon gelijk aan KLM business class maar dan met minder beenruimte, meer tokkies om je heen en zonder gratis eten en drinken.quote:Op de lege stoel komt een tafel, met 'zachte, leerachtige bekleding' en bekerhouders, die precies tussen beide armleuningen past.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |