Ze hadden er zelf nochtans vertrouwen in.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Helemaal uitsluiten kun je het niet want Matje, maar dat is wel heel erg chauvinistisch.
quote:Mathieu van der Poel: "We gaan ervoor vandaag"
Of ook Mathieu van der Poel het vandaag zal proberen? "Dat is wel de bedoeling", laat de Nederlander al even in zijn kaarten kijken. "Maar het zal zoals altijd moeilijk zijn om in de juiste ontsnapping te geraken, zeker in rit als vandaag met vlakke aanloop."
De Nederlander verwacht in ieder geval dat Pogacar en co zich vandaag koest zullen houden. "Ik denk wel dat ze de zegen zullen geven, dit weekend zal UAE waarschijnlijk gewoon weer de controle nemen." Afsluiten doet 'MVDP' met rake woorden: "Ik voel me nog behoorlijk goed. We gaan ervoor."
Ook binnen Alpecin-Premier Tech achten ze het niet uitgesloten dat hun chouchou een gooi doet naar ritwinst. "Gezien het niveau waarmee Mathieu in deze Tour bergop rijdt...", klinkt het daar. Dat belooft!
Leuke strijd, maar de verhouding tussensprint/eindsprint klopt niet helemaal naar mijn smaak.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja opzich wel. En het zorgt voor een leuke dynamiek in veel etappes. De bergtrui bijvoorbeeld nog totaal ja, niet.
Sowieso zou zo iemand als Pogacar ook gewoon hoger in het puntenklassement moeten staan mijns inziens. Dat verdient hij gewoon op basis van zijn rituitslagen. Het is jammer dat ze de puntenverdeling zo extreem oneerlijk hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Leuke strijd, maar de verhouding tussensprint/eindsprint klopt niet helemaal naar mijn smaak.
[ afbeelding ]
Prima wegkapiteinquote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:23 schreef Momo het volgende:
Degenkolb kan behalve Roubaix lekker met pensioen gaan
Die is ook gelost volgens Steef!quote:
Iedere keer als z'n naam valt dan denk ik "huh?... die heeft toch nog tegen Olaf Ludwig gesprint?"quote:
Lekker als een toerist rondrijden en twee en half miljoen per jaar verdienen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Julian Alaphilippe.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |