HBO max dan.quote:
Om niet elke keer na 10 seconden reclame te krijgen. Maar ik vind PCS een achterlijk bedrijf dus van mij krijgen ze geen centquote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:22 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit soort feitjes al in de gratis versie zitten, waarom dan in hemelsnaam nog geld overmaken aan Steef?
Er zal inderdaad altijd wel een betere klimmer mee zijn. Deze etappe is geschikter voor een Ramses denk ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Helemaal uitsluiten kun je het niet want Matje, maar dat is wel heel erg chauvinistisch.
Allemaal terug naar Jonestown.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 12:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Verstandig, kunnen ze beter ook met de andere renners van de ploeg doen deze Tour
Ach Sjors, die mist de Jumbo Foodcoach App.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:40 schreef Momo het volgende:
https://nos.nl/video/2623(...)k-rit-voor-vluchters
Sjors kan nog Nederlands praten
Ja, maar hij staat ook al 11 minuten achter de nummer 9 en ik verwacht eigenlijk dat de nummer 10 (Pidcock) zelf ook probeert mee te gaanquote:Op vrijdag 17 juli 2026 12:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De top 10 plekjes in de Tour zijn extreem duur en daar wordt elk jaar door bepaalde ploegen voor gereden als er een gevaarlijke vluchter vooruit is.
Dat had hij beter nog een kwartier extra achterstand gepakt.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar hij staat ook al 11 minuten achter de nummer 9 en ik verwacht eigenlijk dat de nummer 10 (Pidcock) zelf ook probeert mee te gaan
En Carapaz heeft ook al wel gezegd dat het klassement voor hem niet interessant is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |