Kalme Jan... die was snel verdwenen!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:26 schreef Felagund het volgende:
Gesink tegen Kalme Jan kan ik mij nog wel herinneren ja.
Hij presteert een stuk beter dan Froome voor het heft van het geld!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker als een toerist rondrijden en twee en half miljoen per jaar verdienen.
Pidlul ziet er dan wel weer rotslecht uit, lijkt niet heel overtuigend...quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jammer dat Q36.5 vol aan het rijden is voor Pidcock, dat haalt de tactiek wel een beetje weg.
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker als een toerist rondrijden en twee en half miljoen per jaar verdienen.
Als hij maar op de fiets blijft zitten in de afdaling.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Pidlul ziet er dan wel weer rotslecht uit, lijkt niet heel overtuigend...
Volgens mij crashte Gesink toen een dag later ook uit de Tourquote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:26 schreef Felagund het volgende:
Gesink tegen Kalme Jan kan ik mij nog wel herinneren ja.
Ach Gesink.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij crashte Gesink toen een dag later ook uit de Tour
Omdat Pluimers demarreert?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:42 schreef Sabata het volgende:
In huize Alaphillippe gaat nu een tv door de ruit
Mevrouw Alaflip zit vast ergens de Tour na de Tour voor te bereiden!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:42 schreef Sabata het volgende:
In huize Alaphillippe gaat nu een tv door de ruit
Dat gebeurde al tien/twintig minuten geleden! Ik denk dat ze de TV al kapot gegooid hebben en inmiddels niet meer kijken.quote:
Het gelijk van Bobquote:
Hij Crapt maar op het toilet zoals iedereen.quote:
Maxime zal ook wel zo komen!quote:
Ach Jipquote:
Keurige keuzesquote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gregoire en Healy op het laatste moment eruit gehaald. Gelukkig zat een eerste plek er al niet meer in.
Of voor Bling?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:49 schreef wimderon het volgende:
Benno in dienst van Schmid, die ineens weer benen heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |