Ja samen met die Valentina.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:23 schreef Donna1000 het volgende:
Het ligt er zo dik op dat die groene pruik erin is gezet om anoek te zieken. Het gaat echt nergens over om anoek om niks steeds aan te vallen. pestgedrag is het en ik kan daar slecht tegen
Vind haar zo nepquote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar wie keek nou eigenlijk eerst vuil? Goeie genade wat een vrolijkheid
[ afbeelding ]
Ik was het ook met Died en Noek eens dat ze er belachelijk bijloopt. Die billen vallen uit haar boek en haar tetten moeten ook in zicht. Ze kan het hebben maar kom op zeg, je bent niet op het strand. Het is wel duidelijk dat ze er voor de shine zit. Ze weet ook dondersgoed de camera's te vinden. Eng mokkelquote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ook, het moet niet gekker worden.
Ik denk het ook, Fabie is er in gezet om Anoek milder te laten lijken. Dat gaat Noek positieve kijkerspunten opleveren.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Man man, wat een aflevering weer. Ten eerste was het een kriem om de aflevering terug te kijken op KPN, de opname kapt er nog voor de eerste commercial break er mee. Toen maar verder gekeken op KIJK waar de aflevering er gewoon al op stond.
Die twins being twins en dus ruzie voor de zoveelste keer. Snap ook niet waarom het contract van Nyssa korter is dan dat van Joshlyn. Wat mij betreft donderen ze alle twee op. We hebben het wel gezien met die 2, Mila is het haar laatste cyclus idem dus er vertrekken er weer een hoop, tijd voor nieuw vlees dus.
Lekker dat Anouk van die Fabienne won met die dominostenen. Gelukkig was Noukie zo slim om onderbrekingen te maken na dat het de eerste keer fout ging. Uiteindelijk had Fabienne het nakijken. En dan roepen dat het haar niets kan schelen maar wel andere opstoken dat ze vol op Anouk moeten gaan en ook op Diederik. Echt meangirl gedrag en haar gelijkgestemde Valentijne is een grote ja-knikker. Wat misselijk kind, kan zelf niets en was zelf zo'n faalhaas in haar eerste periode maar nu dent ze somebody te zijn. En dat al sinds die keer dat ze op bezoek kwam bij Casper. Die heeft het echt te hoog in haar bol.
Heb het idee dat Fabienne en ook Valentijne er in gezet zijn door de FEBO om Noukie bij kijkers favoriet te maken omdat ze misschien zielig geworden vond dan. Tactisch masterplan.
Die verkapte verdienopdracht sloeg ook nergens op, alleen andere verpakking maar kwam op hetzelfde neer. Beetje lafjes bedacht.
Morgen de laatste zaterdag aflevering voorlopig. Wederom hel en verdoemenis, Fab versus Noukie. Pak ze Nouk!
Ik vind haar ook echt eng. Zo'n type die mensen helemaal kapot wil en kan maken.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was het ook met Died en Noek eens dat ze er belachelijk bijloopt. Die billen vallen uit haar boek en haar tetten moeten ook in zicht. Ze kan het hebben maar kom op zeg, je bent niet op het strand. Het is wel duidelijk dat ze er voor de shine zit. Ze weet ook dondersgoed de camera's te vinden. Eng mokkel
Maar wel een lekker mokkelquote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was het ook met Died en Noek eens dat ze er belachelijk bijloopt. Die billen vallen uit haar boek en haar tetten moeten ook in zicht. Ze kan het hebben maar kom op zeg, je bent niet op het strand. Het is wel duidelijk dat ze er voor de shine zit. Ze weet ook dondersgoed de camera's te vinden. Eng mokkel
Washandje eroverheen en ze heeft een melkboerenhondenkop. Maar snap sommige mannen wel.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Washandje eroverheen en ze heeft een melkboerenhondenkop. Maar snap sommige mannen wel.
Die komt nog wel eens de verkeerde tegen en krijgt dan gratis een lipverdikking.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:23 schreef Donna1000 het volgende:
Het ligt er zo dik op dat die groene pruik erin is gezet om anoek te zieken. Het gaat echt nergens over om anoek om niks steeds aan te vallen. pestgedrag is het en ik kan daar slecht tegen
Ik heb er dus ook last van dat ik bij eigen opnames om later terug te kunnen kijken alles er opeens uitklapt en ik het t.v.-kastje weer moet resetten. Jij daar dus ook last van? Ik heb ook alles van KPN. Ben ik dus niet de enige en ligt het niet aan het kastje? Heb het elke dag opnieuw.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Man man, wat een aflevering weer. Ten eerste was het een kriem om de aflevering terug te kijken op KPN, de opname kapt er nog voor de eerste commercial break er mee. Toen maar verder gekeken op KIJK waar de aflevering er gewoon al op stond.
Die twins being twins en dus ruzie voor de zoveelste keer. Snap ook niet waarom het contract van Nyssa korter is dan dat van Joshlyn. Wat mij betreft donderen ze alle twee op. We hebben het wel gezien met die 2, Mila is het haar laatste cyclus idem dus er vertrekken er weer een hoop, tijd voor nieuw vlees dus.
Lekker dat Anouk van die Fabienne won met die dominostenen. Gelukkig was Noukie zo slim om onderbrekingen te maken na dat het de eerste keer fout ging. Uiteindelijk had Fabienne het nakijken. En dan roepen dat het haar niets kan schelen maar wel andere opstoken dat ze vol op Anouk moeten gaan en ook op Diederik. Echt meangirl gedrag en haar gelijkgestemde Valentijne is een grote ja-knikker. Wat misselijk kind, kan zelf niets en was zelf zo'n faalhaas in haar eerste periode maar nu dent ze somebody te zijn. En dat al sinds die keer dat ze op bezoek kwam bij Casper. Die heeft het echt te hoog in haar bol.
Heb het idee dat Fabienne en ook Valentijne er in gezet zijn door de FEBO om Noukie bij kijkers favoriet te maken omdat ze misschien zielig geworden vond dan. Tactisch masterplan.
Die verkapte verdienopdracht sloeg ook nergens op, alleen andere verpakking maar kwam op hetzelfde neer. Beetje lafjes bedacht.
Morgen de laatste zaterdag aflevering voorlopig. Wederom hel en verdoemenis, Fab versus Noukie. Pak ze Nouk!
Betwijfel of Diederik zich echt zo stoort aan hoe Fabiëne er bijloopt, volgens mij vindt hij haar best wel geil maar doet alsof hij zich aan haar stoort om Anouk te sparen die helemaal plat is.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zal ook maar met Anouk en Diederik in een bondje zitten, die 2 hebben alléén maar oog voor elkaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:01 schreef Scottie16 het volgende:
Die Fabienne is heel onzeker, en schuift het dan op Anouk af.
Wat ik wel sneu vind is dat ze Do echt laten vallen.
Zag vanavond dat ze haar gezicht niet eens reinigt, gaat doodleuk opgemaakt in bed.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Washandje eroverheen en ze heeft een melkboerenhondenkop. Maar snap sommige mannen wel.
Het wordt tijd dat anderen die barbiepop eens flink op haar plaats gaan zetten, kijken hoe ze dan reageert.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:07 schreef Yver73 het volgende:
Die obsessie voor Anouk van Fabienne en Valentijne begint nu wel echt te lang te duren. Wat heeft Anouk hen misdaan dan? Tuurlijk kun je een mening hebben over hoe ze haar vriend laat vallen en met Diederik omgaat, maar die mening weten we nu wel. Ga nu maar weer verder met je eigen (zogenaamd heel interessante) leven!
Hopelijk zet Anouk Fabienne morgen ook nog even goed op haar plek. Dat ze vandaag van haar won was ook mooi.
Waarschijnlijk gaat ze naar huis voor Ricky?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 02:08 schreef dbgfan het volgende:
De quiz was wel leuk. Opvallend dat beide bondjes exact dezelfde vragen fout hadden. De slangen wonnen omdat ze bij een paar vragen net iets sneller waren. Wat heb ik me weer zitten ergeren aan Fabrienne. Hoe ze praat, hoe ze kijkt en hoe ze met die fake tieten paradeert. Ongelooflijk. Ik vraag me serieus af of er wel eens een vrouw in de bondgenoten heeft gezeten die erger was. Waarom gaat Nyssa trouwens naar huis aan het eind van de maand en Joshlyn niet? Beetje vreemd. Oh ja, Milan was weer verschrikkelijk deze aflevering, maar dat lijkt normaal te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |