Dat het net zo'n gekkie is als Roma met issues en dat vind de FEBO dan weer een 'RLS talentje'quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:52 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Hoe zie jij een RLS talentje? Roma is gewoon wat raar, maar na een tijdje is het grappige er toch wel af? Ik stoor of irriteer mij niet aan haar, maar ik heb er wel genoeg van om haar in de bondgenoten te zien, een RLS talentje moet naar mijn mening toch iemand zijn die je in meerdere progamma wil terug zien. Simone begon wat raar maar in de discussie met Milan kwam ze beter over.
Dat is gewoon een relnicht. En die andere relnicht Delano gaat hem nu vertellen hoe de wereld in elkaar zit, tja...quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:18 schreef Donna1000 het volgende:
Milan denkt dat hij op deze manier heel stoer overkomt maar hij maakt zich volkomen belachelijk
Haha. Kakker en nicht zitten heel dicht bij elkaar. 😁 Maar ik denk slechts kakker.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een relnicht. En die andere relnicht Delano gaat hem nu vertellen hoe de wereld in elkaar zit, tja...
Die heeft zoveel botox in dr bakkus dat ze niet eens zou kunnen lachen als ze het wildequote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
Fabie's smoelwerk staat echt nooit op grafstemming
dar noemen ze daar een Recapquote:
je ziet niet de tweeling ruzieen ?quote:
Ja nu welquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
je ziet niet de tweeling ruzieen ?
Om koppijn van te krijgenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
je ziet niet de tweeling ruzieen ?
vind ze beter te doen nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |