Ik wil bijna zeggen dat die instelling die jij hebt er voor gezorgd heeft dat vrouwen in conservatieve religieuze gemeenschappen dan maar beter alles moesten bedekken om er voor te zorgen dat mannen hun testosteron een beetje in bedwang konden houden.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:56 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Even gewoon keihard realistisch, mannen vinden vrouwen aantrekkelijk.
Of ze nu tandartsassistente, artiest, kantoormedewerker of sportvrouw zijn.
En dat heb je overal.
Vroeger waren vrouwen zich hier bewust van en wisten ze er mee om te gaan.
Tegenwoordig word er onrealistisch geoordeeld en gehandeld tegen oeroude biologische en (onder legale omstandigheden) volkomen normale interactie.
We zijn als maatschappij gewoon achterlijk doorgeslagen bezig.
En is dit wel de werkelijkheid?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Vrouwen vinden mannen ook woest aantrekkelijk, maar die zitten meestal niet achter de camera te doen of ze geen controle hebben over hun fatsoen en in te zoomen op dikke peners in sprintpakjes.
Als jij de scheidslijn tussen aantrekkelijk vinden en ergere dingen niet begrijpt ligt dat toch echt aan jezelf en niet aan mij.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik wil bijna zeggen dat die instelling die jij hebt er voor gezorgd heeft dat vrouwen in conservatieve religieuze gemeenschappen dan maar beter alles moesten bedekken om er voor te zorgen dat mannen hun testosteron een beetje in bedwang konden houden.
Helaas is het realistisch geval dat er veel zijn die die scheidslijn niet kennen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:06 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Als jij de scheidslijn tussen aantrekkelijk vinden en ergere dingen niet begrijpt ligt dat toch echt aan jezelf en niet aan mij.
Iedere kerel rand ook iedere dag iedere vrouw aan die ie tegenkomt en er een beetje leuk uitziet.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Helaas is het realistisch geval dat er veel zijn die die scheidslijn niet kennen.
En die worden dan maar cameraman .... ?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Helaas is het realistisch geval dat er veel zijn die die scheidslijn niet kennen.
Nee, halve gare, kennelijk snap je het probleem niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Iedere kerel rand ook iedere dag iedere vrouw aan die ie tegenkomt en er een beetje leuk uitziet.
Volgens de logica van dit topic wel.quote:[/img] Op vrijdag 17 juli 2026 20:08 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
En die worden dan maar cameraman .... ?
Leg het deze halve gare dan nog eens lekker uit op het niveau dat een 5 jarige het nog kan begrijpen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, halve gare, kennelijk snap je het probleem niet.
Moet zeggen dat dit ook mijn eerste gedachte was ("waarom springt het moslim campagne team hier niet op in").quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik wil bijna zeggen dat die instelling die jij hebt er voor gezorgd heeft dat vrouwen in conservatieve religieuze gemeenschappen dan maar beter alles moesten bedekken om er voor te zorgen dat mannen hun testosteron een beetje in bedwang konden houden.
Net zoals pyromanen graag bij de brandweer solliciteren. Tja, dan is zo'n hele beroepsgroep natuurlijk niet meer zuiver op de graad hequote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Volgens de logica van dit topic wel.
Als je vergelijkt hoe lang er in verhouding met mannen op ingezoomd wordt wel ja. Die mannen nemen hun kont ook allemaal mee, toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En is dit wel de werkelijkheid?
Als je een atlete over de lat ziet springen neemt ze haar kont mee, dus logisch dat je die dan ook ziet.
Schuld van de cameraman?
Inderdaad:quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:16 schreef Bart2002 het volgende:
Ook dit niet doen:
[ afbeelding ]
Het is zo eenvoudig mensuh.![]()
Er word te gemakkelijk vanuit gegaan dat alle cameramensen bij sportevenementen mannen zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als je vergelijkt hoe lang er in verhouding met mannen op ingezoomd wordt wel ja. Die mannen nemen hun kont ook allemaal mee, toch?
Vandaar de nieuwe richtlijnen.
Veelal, en historisch gezien is dat nog meer natuurlijk. Dit is niet voor niets zo gegroeid.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:36 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Er word te gemakkelijk vanuit gegaan dat alle cameramensen bij sportevenementen mannen zijn.
Ik zie ook niet bij alles het probleem, nee. Maar bij de meeste lijkt me best duidelijk waar het probleem zit.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:49 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zitten een aantal tussen waar ik het wel mee eens ben, maar sommigen zijn wel erg overdreven
Goed nieuws voor jou, want tegenwoordig is er 'catching print'. De bedoeling daarvan is dat vrouwen naar aanleiding van de bobbel in een broek raden hoe groot het geslachtsdeel van de man in kwestie is. Daarbij onderscheiden ze drie formaten: A: dit is een piemeltje tussen 1 en 4 inch, B: dit is een penis tussen 4 en 8 inch en D: is alles daarboven. Zoals je ziet word C gewoon overgeslagen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat er een offensiefje nodig is waarbij mannelijke atleten net als de vrouwelijke in beeld gebracht worden. Dat er tien seconden een close-up van je reet is in een te klein broekje in de startblokken, camera in je kruis bij het verspringen. shots van onderen, shots van achteren en oh ja, er is ook nog een prestatie...
Is vast een leuk AI-filmpje van te maken.
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:56 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Even gewoon keihard realistisch, mannen vinden vrouwen aantrekkelijk.
Of ze nu tandartsassistente, artiest, kantoormedewerker of sportvrouw zijn.
En dat heb je overal.
Vroeger waren vrouwen zich hier bewust van en wisten ze er mee om te gaan.
Tegenwoordig word er onrealistisch geoordeeld en gehandeld tegen oeroude biologische en (onder legale omstandigheden) volkomen normale interactie.
We zijn als maatschappij gewoon achterlijk doorgeslagen bezig.
Willen we wel een close up van zo'n chaggereinigs blokkige mannenbek?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:16 schreef Bart2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook dit niet doen:
[ afbeelding ]
Het is zo eenvoudig mensuh.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |