quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:27 schreef hemarookworst het volgende:
Herkenbaar, denk ik: ik wil nu boodschappen doen, is het opeens uren later en doe ik alles behalve boodschappen doen. Alleen ben ik helaas niet in het bezit van een Rob om naar de winkel te sturen
Overigens denk ik dat hij best boodschappen wil doen voor je, maar dat je wel zelf moet betalen en de verzendkosten voor gekoeld transport is particulier niet goedkoopquote:
Misschien kan je hem inhuren als DJMO naar luxemburg is verhuisd, dan heeft hij tijd zat overquote:Op donderdag 16 juli 2026 14:27 schreef hemarookworst het volgende:
Herkenbaar, denk ik: ik wil nu boodschappen doen, is het opeens uren later en doe ik alles behalve boodschappen doen. Alleen ben ik helaas niet in het bezit van een Rob om naar de winkel te sturen
Dan heeft hij juist minder tijd, omdat hij dan al moet werken, en de rest van de avond met mij moet beeldbellenquote:Op donderdag 16 juli 2026 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien kan je hem inhuren als DJMO naar luxemburg is verhuisd, dan heeft hij tijd zat over
daar ben je blij mee, iedere avond bellen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan heeft hij juist minder tijd, omdat hij dan al moet werken, en de rest van de avond met mij moet beeldbellen
Als je nog wil avondeten straks lijkt me dat verstandigquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je nog wil avondeten straks lijkt me dat verstandig
Aan zee niet wat koeler de wind?quote:
Nee. Voelt als de Saharaquote:
O dat is niet lekker, dan ken je beter binnen gaan zitten bij de aircoquote:
Wij hebben wel vaker Sahara wind met stof hier.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:06 schreef Rob het volgende:
[..]
wanneer ben je in de sahara geweest dan
quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet lekker, dan ken je beter binnen gaan zitten bij de airco
dat is echt anders dan de wind in de saharaquote:Op donderdag 16 juli 2026 15:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Wij hebben wel vaker Sahara wind met stof hier.
quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:06 schreef Rob het volgende:
[..]
wanneer ben je in de sahara geweest dan
Wat doe je hier dan nog?quote:
Bolkenquote:
Dat is geen werkquote:
Ligt er aan , voor de een wel en de ander niet.quote:
Voor jou welquote:Op donderdag 16 juli 2026 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan , voor de een wel en de ander niet.
/carequote:Op donderdag 16 juli 2026 15:25 schreef Rob het volgende:
[..]
dat is echt anders dan de wind in de sahara
Ik doe het overal tussen door. Kijk onder tussen een serie, doe en puzzel, twee verschillende spelletjes en tussen door ook nog iets van werken.quote:
Ik plaag maar dotje.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe het overal tussen door. Kijk onder tussen een serie, doe en puzzel, twee verschillende spelletjes en tussen door ook nog iets van werken.
Bolken kom ik af en toe even doen als ik aan het andere even geen zin hebt of mijn lijf protesteerd
Yayquote:Op donderdag 16 juli 2026 16:16 schreef hemarookworst het volgende:
afstandsbediening gevonden van mijn duux ventilator
Ga je nog wat leuks doen vandaag?quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |