Dank je wel.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Fijn dat je weer terug bent op het oude nest
Ja, dat kan hier niet helaas. Daarbij als ik hem omkiep zeg maar dat hij de functie van een zonnescherm heeft krijg ik hem niet terug van de kiepstandquote:Op donderdag 16 juli 2026 11:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ply heeft de zware voet extra verzwaard, want omwaaien is wel een risico bij grotere parasols
Welkom terug collegaquote:Op donderdag 16 juli 2026 11:55 schreef laforest het volgende:
Ik ben er zo weer. Ff met zoontje gamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:34 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb vandaag wel een heel bijzondere prestatie geleverdDat lukt je denkelijk geen tweede keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:34 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb vandaag wel een heel bijzondere prestatie geleverddit moet @Grrrrrrrr gelezen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:31 schreef DJMO het volgende:
https://www.dehavenloods.nl/lees/66060
Wij hebben het beestje gisteren gezien
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 juli 2026 10:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag wel jarig het regende toen ik wakker werd aangename verrassing.
Hema moest er weer zonodig tussen komenquote:
Hier net gedaanquote:
Ik moet nog steeds.quote:
Je had al terug kunnen zijnquote:
Had nog geen zinquote:Op donderdag 16 juli 2026 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had al terug kunnen zijn
Ik moest naar de fysio dan gelijk boodschappen, morgen ook weer fysio en de laatste boodschapjes
quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:25 schreef Dotteke het volgende:
Ja, dan moet je wachten tot je zin hebt, of je stuurt Rob er op af
Alles kan tegen een bepaalde waarde..quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:27 schreef hemarookworst het volgende:
Herkenbaar, denk ik: ik wil nu boodschappen doen, is het opeens uren later en doe ik alles behalve boodschappen doen. Alleen ben ik helaas niet in het bezit van een Rob om naar de winkel te sturen
In het bezit van een Robquote:Op donderdag 16 juli 2026 14:27 schreef hemarookworst het volgende:
Herkenbaar, denk ik: ik wil nu boodschappen doen, is het opeens uren later en doe ik alles behalve boodschappen doen. Alleen ben ik helaas niet in het bezit van een Rob om naar de winkel te sturen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |