Gefeliciteerd Mikeyquote:Op donderdag 16 juli 2026 10:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag wel jarig het regende toen ik wakker werd aangename verrassing.
Feliquote:Op donderdag 16 juli 2026 10:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik verveelde me een paar dagen terug. Dan is spelen met AI wel een leuke afleidingquote:
35 hierquote:Op donderdag 16 juli 2026 10:52 schreef Jippie het volgende:
Wat een heerlijk weer vandaag, bewolkt en wat wind
Nee, ik wil niet terug. Nederland is niet leefbaar meer.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kom terug naar Nederland!
Al zal die warmte in Griekenland anders aanvoelen dan hier bij 35C
Klopt en dan discussiëren met AI over gemaakte fouten en hun steeds strenger wordende veiligheidsregels.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik verveelde me een paar dagen terug. Dan is spelen met AI wel een leuke afleiding
Op welk gebied?quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet terug. Nederland is niet leefbaar meer.
Alle.quote:
Ik vond deze twee ook wel aardig gelukt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt en dan discussiëren met AI over gemaakte fouten en hun steeds strenger wordende veiligheidsregels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Hey Jippie, hier heeft het al geregend en drupt het af en toe wat naquote:Op donderdag 16 juli 2026 10:52 schreef Jippie het volgende:
Wat een heerlijk weer vandaag, bewolkt en wat wind
Als je het daar naar je zin hebt zit je daar toch prima? Hooguit wat airco's installeren en wat schaduwplaatsen rond je woning creëren met bomen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:59 schreef laforest het volgende:
[..]
Alle.
Het Nederland van de jaren 90 is voorbij. Ik ga voor geen goud van mijn eilandje af te wonen. Ik heb hier rust en vrede.
quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vond deze twee ook wel aardig gelukt.
[ afbeelding ]Ja, zijn zeker goed gelukt maar vond ' The bolk whisperer' erg leuk gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb in elke ruimte een inverter aircon.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als je het daar naar je zin hebt zit je daar toch prima? Hooguit wat airco's installeren en wat schaduwplaatsen rond je woning creëren met bomen.
Van wat ik lees jent ook Griekenland zijn problemen maar daar hoef je als inwoner niet direct mee te worden geconfronteerd.
Dat is wel een luxe hoorquote:
Dit is wel het betere weer, hier nog geen regen gezien.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jippie, hier heeft het al geregend en drupt het af en toe wat na
Ja het was in een keer bewolkt hier en af en toe een heel klein buitje. Maar mag ook geen naam hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dit is wel het betere weer, hier nog geen regen gezien.
Ja en dat ga ik niet opgeven. Helder lichtblauwe zee.quote:
Groot gelijk, en als je het naar je zin hebt ook zeker niet opgeven.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja en dat ga ik niet opgeven. Helder lichtblauwe zee.
En dan mopper je over 35 C?quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb in elke ruimte een inverter aircon.
Ik hoef niet te werken. Als je geld hebt dan kan je hier heel relaxt leven.

Parasol opzettenquote:Op donderdag 16 juli 2026 11:21 schreef Jippie het volgende:
Shit, de zon komt weer door
Dat hadden we niet afgesproken
35 is nog maar het begin hahahaquote:Op donderdag 16 juli 2026 11:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
En dan mopper je over 35 C?
Ik mag voor Hollandse begrippen ook niet klagen, alleen moet ik wel wennen aan de suppers die vanaf vorig jaar kakelend voorbij suppen.
[ afbeelding ]
Hebben jullie in Griekenland ook last van Heermoes?
(ja, we moeten hier weer onkruid verwijderen)
Truequote:Op donderdag 16 juli 2026 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, en als je het naar je zin hebt ook zeker niet opgeven.
En je hebt overal airco's dus je hebt geen last van de hitte.
Die had Ply vanmorgen ingeklapt, is ook maar 6 meter breed dus voor mij teveel gedoe om op te zetten. Flauw zonnetje nog.quote:
Bidsprinkhaan of een ander dierquote:Op donderdag 16 juli 2026 11:22 schreef laforest het volgende:
[..]
35 is nog maar het begin hahaha
Niet echt
Ik had net een praying mantis op mijn balkon op de boven verdieping
We hebben hier ook gekko'squote:
Ik heb hier ook een brede parasol, maar die waaien altijd om. Ik kan ze kantelen dan is het net een zonneschermquote:Op donderdag 16 juli 2026 11:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Die had Ply vanmorgen ingeklapt, is ook maar 6 meter breed dus voor mij teveel gedoe om op te zetten. Flauw zonnetje nog.
Mooi man, ik hou der vanquote:
Mooie dieren maar hoef ze niet in mijn slaapkamer. En ongetwijfeld heb je daar ook spinnen rondwandelen die wij alleen in Artis of andere dierentuin kunnen bekijkenquote:
Ply heeft de zware voet extra verzwaard, want omwaaien is wel een risico bij grotere parasolsquote:Op donderdag 16 juli 2026 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een brede parasol, maar die waaien altijd om. Ik kan ze kantelen dan is het net een zonnescherm
Maar ze staan nu al twee jaar ongebruikt in de schuur omdat ze steeds omwaaien en heb een zware voet
Thank uquote:Op donderdag 16 juli 2026 08:55 schreef DJMO het volgende:
En volgens mijn informatie is @:dr.mikey vandaag jarig.
Gefeliciteerd!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |