Thierry kan tevreden zijn! Volgend jaar weer 10 sprintetappes!quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijken wel wat meer ploegen geïnteresseerd te zijn vandaag
Of éénquote:Op donderdag 16 juli 2026 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
Een hoop gedoe en straks rijden er weer 4 lullen weg ben ik bang.
Huub, Huub, Barbatruc kan alles, die is veel meer dan een sprinter!quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:15 schreef Felagund het volgende:
Je bent geen sprinter, je bent gewoon Huub! Is de vriendin van Huub familie van SAMMY?
Dat doe teveel mensen al.quote:
Er is veel meer interesse voor de vlucht dan vorig jaar!quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:28 schreef mitt het volgende:
De vluchters doen deze Tour niet eens hun best meer of wel?
Wat een armoe.
Vorig jaar is alweer lang geledenquote:Op donderdag 16 juli 2026 14:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er is veel meer interesse voor de vlucht dan vorig jaar!
Vorig jaar waren er etappes zonder kopgroep omdat niemand in de vlucht wilde. Vandaag was er wel animo, maar die werden teruggehaald waardoor alleen Veistroffer weg is in de ontsnapping nu.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:31 schreef mitt het volgende:
[..]
Vorig jaar is alweer lang geledenis dat werkelijk zo?
Een ontsnapping met fucking Veistroffer is wel haast hetzelfdequote:Op donderdag 16 juli 2026 14:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er etappes zonder kopgroep omdat niemand in de vlucht wilde. Vandaag was er wel animo, maar die werden teruggehaald waardoor alleen Veistroffer weg is in de ontsnapping nu.
Een scheve lijn is ook een lijn!quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:38 schreef pipster het volgende:
Is het bij een tussensprint niet nodig je lijn te houden?
Jij wil graag een rustig rijdende koploper met daarachter een rustig rijdend peloton zien?quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
weer een hoop gelul over die niet-declasseringLaat koers zien godverdomme. DOe anders maar kutschimmelzalfreclame godbetert
#kwaadwoedend
Je hebt helemaal gelijk, ik weet nu al niet meer waarom ik het vroeg.quote:
Ja en wat kasteeltjes en een kerkruïne en een smeuiig verhaal uit de Eerste Wereldoorlog, jaquote:Op donderdag 16 juli 2026 14:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jij wil graag een rustig rijdende koploper met daarachter een rustig rijdend peloton zien?
Heb je de schimmelzalf als lunch opgegeten dat je zo geagiteerd bent?quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
weer een hoop gelul over die niet-declasseringLaat koers zien godverdomme. DOe anders maar kutschimmelzalfreclame godbetert
#kwaadwoedend
ik vind dat gezever van Stompie gewoon ergerlijk worden. Als dit het is, doe dan wat beters met je zendtijd, denk ik dan.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heb je de schimmelzalf als lunch opgegeten dat je zo geagiteerd bent?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |