Een scheve lijn is ook een lijn!quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:38 schreef pipster het volgende:
Is het bij een tussensprint niet nodig je lijn te houden?
Jij wil graag een rustig rijdende koploper met daarachter een rustig rijdend peloton zien?quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
weer een hoop gelul over die niet-declasseringLaat koers zien godverdomme. DOe anders maar kutschimmelzalfreclame godbetert
#kwaadwoedend
Je hebt helemaal gelijk, ik weet nu al niet meer waarom ik het vroeg.quote:
Ja en wat kasteeltjes en een kerkruïne en een smeuiig verhaal uit de Eerste Wereldoorlog, jaquote:Op donderdag 16 juli 2026 14:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jij wil graag een rustig rijdende koploper met daarachter een rustig rijdend peloton zien?
Heb je de schimmelzalf als lunch opgegeten dat je zo geagiteerd bent?quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
weer een hoop gelul over die niet-declasseringLaat koers zien godverdomme. DOe anders maar kutschimmelzalfreclame godbetert
#kwaadwoedend
ik vind dat gezever van Stompie gewoon ergerlijk worden. Als dit het is, doe dan wat beters met je zendtijd, denk ik dan.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heb je de schimmelzalf als lunch opgegeten dat je zo geagiteerd bent?
Ondertussen rijden ze gemiddelde snelheid records en weet ik veel wat meer. Wil ik moeten fietsen in dit weer niet bagatelliseren maar het is wel apart.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tourrenners over de kook door extreme warmte: ‘Het is wachten tot er één dood van zijn fiets valt’
https://www.ad.nl/tour-d(...)fiets-valt~a80ebfb1/
Ze hebben volledig gelijk. Maar ben t gezeur wel moe. Doe er dan iets aan. Je laat je elke dag weer als makke schapen over de wegen sturen. Zonder renners geen tour dus als je dit niet wilt en actie wil, dan moet je met zn allen staken. Maar ja daarvoor lopen de belangen van de heertjes weer teveel uiteen
Eens. Zelfde bij die goedbetaalde voetballers ook. Hoop gejank over te zware programma of dergelijke maar er geen reet aan willen doen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tourrenners over de kook door extreme warmte: ‘Het is wachten tot er één dood van zijn fiets valt’
https://www.ad.nl/tour-d(...)fiets-valt~a80ebfb1/
Ze hebben volledig gelijk. Maar ben t gezeur wel moe. Doe er dan iets aan. Je laat je elke dag weer als makke schapen over de wegen sturen. Zonder renners geen tour dus als je dit niet wilt en actie wil, dan moet je met zn allen staken. Maar ja daarvoor lopen de belangen van de heertjes weer teveel uiteen
Vanuit de lucht tamelijk gek gezicht al dat bruin. Dat zou dus groen moeten zijn, zolang het geen graanvelden zijnquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |