Hoole is wel een irritante stoorzender. De rest zal allemaal wel willen.quote:
Dat zou wel heel erg ridder of mis zijn.quote:
Quinn moet zo voornamelijk zorgen dat zijn concurrenten geen punten voor de trui halen lijkt mij.quote:
Die bakt er bij de laatste massasprintjes ook niet zo heel veel van.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg ridder of mis zijn.
Alleen Vacek zit er nog. Maar ja wie gaat er hier voor de rit rijden en wie voor de sprint? Zal Cofidis of Ballerini meedraaien?quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Quinn moet zo voornamelijk zorgen dat zijn concurrenten geen punten voor de trui halen lijkt mij.
Maar het kan wel dure punten voor het groen kosten als hij hier mee zit en ze toch worden ingelopen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die bakt er bij de laatste massasprintjes ook niet zo heel veel van.
Zag hem beuken op kop. Ik kom terug en enkel Vacek is over.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Vacek zit er nog. Maar ja wie gaat er hier voor de rit rijden en wie voor de sprint? Zal Cofidis of Ballerini meedraaien?
Lafheid wordt vaak niet beloond hebben we de laatste weken geleerd.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar het kan wel dure punten voor het groen kosten als hij hier mee zit en ze toch worden ingelopen.
Skjelmose en Pedersen komen dan ook goed overeen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:56 schreef Makamba_ het volgende:
Skjelmose? Knecht liever voor Pedersen dan Ayuso, snap ik.
Fietsen van de Action.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik vond Ganna al opvallend achterin die groep zitten. Leeglopertje dus.
Bedoel je halogeneren met behulp van dibroom of een andere broomhoudend reagens? Of ontsmetten met behulp van methylbromide?quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:00 schreef H.Vviv het volgende:
Vacek ook mee. Die mag weer gaan bromeren.
Je kan gisteren zien als herstel maar Philipsen kwam alsnog tekort.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:01 schreef wimderon het volgende:
Ik snap het wel van Lidl, maar ik vind het geen slimme tactiek. Die hebben meer aan een winnende Merlier dan aan een winnende Philipsen.
Dat lijkt mij evident, wat had hij anders kunnen bedoelen?quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:02 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Bedoel je halogeneren met behulp van dibroom of een andere broomhoudend reagens? Of ontsmetten met behulp van methylbromide?
Maar Pedersen zou zelf dan ook weer meer punten pakken.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:01 schreef wimderon het volgende:
Ik snap het wel van Lidl, maar ik vind het geen slimme tactiek. Die hebben meer aan een winnende Merlier dan aan een winnende Philipsen.
Maar het verschil tussen nr 1 en 2 is een stuk groter dan nr 4 en 5.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Pedersen zou zelf dan ook weer meer punten pakken.
Bovendien is de kans nu groter dat het met een late uitval helemaal geen massasprint wordt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Pedersen zou zelf dan ook weer meer punten pakken.
Maar een zwaardere finale als deze speelt perfect in zijn kaart.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je kan gisteren zien als herstel maar Philipsen kwam alsnog tekort.
Veel demarrages van LIDl op de klemmetjes.quote:
Dat zijn ze de gele dag al, op 10 sec van het peloton. Kortom, die GPS staat gewoon op de fiets op de dak van de auto en die gasten rijden allemaal op hun reservefietsquote:Op donderdag 16 juli 2026 17:05 schreef wimderon het volgende:
Pidcock op achterstand met Meurisse en Van Moer bij zich, volgens de data.
En doet Alpecin mee of vol voor de sprint?quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Veel demarrages van LIDl op de klemmetjes.
Ja.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En doet Alpecin mee of vol voor de sprint?
Jaquote:Op donderdag 16 juli 2026 17:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En doet Alpecin mee of vol voor de sprint?
Julius van den Bergquote:Op donderdag 16 juli 2026 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie gaat op 3km van de streep de winnende demarrage plaatsen? Abrahamsen? Schmid? Vacek? Ganna? Wright? Artz? Garcia Pierna?
Gelachen.quote:
Liggen nog 2 scherpe bochten op 2,6 en 2,3quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie gaat op 3km van de streep de winnende demarrage plaatsen? Abrahamsen? Schmid? Vacek? Ganna? Wright? Artz? Garcia Pierna?
Tarling? Hoole? Plapp? Biesterbos?quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tarling en Plopperdeplop ook wel leuke opties.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tarling? Hoole? Plapp? Biesterbos?
Jasper is een parodie op een sprinter.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |