Dat lijkt mij evident, wat had hij anders kunnen bedoelen?quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:02 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Bedoel je halogeneren met behulp van dibroom of een andere broomhoudend reagens? Of ontsmetten met behulp van methylbromide?
Maar Pedersen zou zelf dan ook weer meer punten pakken.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:01 schreef wimderon het volgende:
Ik snap het wel van Lidl, maar ik vind het geen slimme tactiek. Die hebben meer aan een winnende Merlier dan aan een winnende Philipsen.
Maar het verschil tussen nr 1 en 2 is een stuk groter dan nr 4 en 5.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Pedersen zou zelf dan ook weer meer punten pakken.
Bovendien is de kans nu groter dat het met een late uitval helemaal geen massasprint wordt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Pedersen zou zelf dan ook weer meer punten pakken.
Maar een zwaardere finale als deze speelt perfect in zijn kaart.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je kan gisteren zien als herstel maar Philipsen kwam alsnog tekort.
Veel demarrages van LIDl op de klemmetjes.quote:
Dat zijn ze de gele dag al, op 10 sec van het peloton. Kortom, die GPS staat gewoon op de fiets op de dak van de auto en die gasten rijden allemaal op hun reservefietsquote:Op donderdag 16 juli 2026 17:05 schreef wimderon het volgende:
Pidcock op achterstand met Meurisse en Van Moer bij zich, volgens de data.
En doet Alpecin mee of vol voor de sprint?quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Veel demarrages van LIDl op de klemmetjes.
Ja.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En doet Alpecin mee of vol voor de sprint?
Jaquote:Op donderdag 16 juli 2026 17:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En doet Alpecin mee of vol voor de sprint?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |