Hoole is wel een irritante stoorzender. De rest zal allemaal wel willen.quote:
Dat zou wel heel erg ridder of mis zijn.quote:
Quinn moet zo voornamelijk zorgen dat zijn concurrenten geen punten voor de trui halen lijkt mij.quote:
Die bakt er bij de laatste massasprintjes ook niet zo heel veel van.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg ridder of mis zijn.
Alleen Vacek zit er nog. Maar ja wie gaat er hier voor de rit rijden en wie voor de sprint? Zal Cofidis of Ballerini meedraaien?quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Quinn moet zo voornamelijk zorgen dat zijn concurrenten geen punten voor de trui halen lijkt mij.
Maar het kan wel dure punten voor het groen kosten als hij hier mee zit en ze toch worden ingelopen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die bakt er bij de laatste massasprintjes ook niet zo heel veel van.
Zag hem beuken op kop. Ik kom terug en enkel Vacek is over.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Vacek zit er nog. Maar ja wie gaat er hier voor de rit rijden en wie voor de sprint? Zal Cofidis of Ballerini meedraaien?
Lafheid wordt vaak niet beloond hebben we de laatste weken geleerd.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar het kan wel dure punten voor het groen kosten als hij hier mee zit en ze toch worden ingelopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |