BRONquote:Amerikaanse jongen (4) schiet 2-jarig neefje dood met pistool dat in auto ligt
Een vierjarige jongen heeft zondag in de Amerikaanse staat Florida zijn tweejarige neefje doodgeschoten met een vuurwapen dat onbeheerd in een auto lag. Dat gebeurde tijdens een vakantie, melden Amerikaanse autoriteiten.
Het gezin was vanuit de staat Georgia naar Florida gereisd en verbleef in een vakantiehuis. De twee kinderen zaten alleen in de auto toen de vierjarige jongen het pistool van zijn tante vond en afvuurde. Zijn tweejarige neefje werd daarbij geraakt, meldt de plaatselijke politie.
"Familieleden stonden buiten de auto en waren het huis nog niet binnengegaan toen ze een schot vanuit het voertuig hoorden", meldt het bureau van de sheriff.
Agenten troffen de peuter zwaargewond aan in de auto. Het jongetje werd naar het ziekenhuis gebracht en overleed daar aan zijn verwondingen. Hij zou dinsdag drie jaar zijn geworden.
Volgens de politie lag het wapen in het zicht van het vierjarige kind. "Het was gemakkelijk om te pakken én om de trekker over te halen." De politie doet verder onderzoek.
En toch sta ik hier helaas in Amerika echt niet meer van te kijken.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gewoon een geladen pistool in je auto, knettergek. Ook gewoon totaal ondenkbaar voor ons. Gelukkig maar.
God zal zijn reden gehad hebben om het gezin zo op de proef te stellen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Hij zal het wel verdiend hebben, denk ik dan maar.
Standpunt van een moslim.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
God zal zijn reden gehad hebben om het gezin zo op de proef te stellen.
Echt hequote:Op woensdag 15 juli 2026 21:12 schreef TigerXtrm het volgende:
Als dat neefje nou gewoon een wapen had gehad dan had hij zich kunnen verdedigen
Je zou eens moeten rondvragen hoeveel users vinden dat we deze 'vrijheid' hier ook zouden moeten hebben, tegen "alle misdaden van de immigranten". Ik denk dat je schrikt van het aantal.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gewoon een geladen pistool in je auto, knettergek. Ook gewoon totaal ondenkbaar voor ons. Gelukkig maar.
Nee, het is daar de normaalste zaak om een wapen te hebben. Dat bedoel ik met knettergekquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
En toch sta ik hier helaas in Amerika echt niet meer van te kijken.
Je moet je toch kunnen beschermen tegen overheidstirannie.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja, en als die er dan is, maak je elkaar af, in plaats van dat te doen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet je toch kunnen beschermen tegen overheidstirannie.
Baby Glockquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:41 schreef Sjemmert het volgende:
En dit is precies waarom je niet vroeg genoeg kan beginnen met gun safety training.
Toepasselijke username heb jequote:
My First Coltquote:
Dat zie je verkeerd. Ik ben iemand die anderen gewoon veel gunt.quote:
"My dick is bigger than yours"quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:09 schreef Marsenal het volgende:
Vraag je je dan toch af wat die peuter tegen de kleuter heeft gezegd.
voor als je afgesneden wordt op straatquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:20 schreef Gunner het volgende:
De vraag is waarom heb je een doorgeladen vuurwapen in je voertuig nodig?
U vraagt, wij draaien:quote:
Because muh freedumb, silly goose.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:20 schreef Gunner het volgende:
Het ergste wat ik me kan bedenken is dat niet alleen criminelen wapens hebben. Maar dan moet dat wel gehandhaafd worden.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je zou eens moeten rondvragen hoeveel users vinden dat we deze 'vrijheid' hier ook zouden moeten hebben, tegen "alle misdaden van de immigranten". Ik denk dat je schrikt van het aantal.
Denk wel dat Lisa er blij mee was geweest, alhoewel ik vermoed dat ook bij haar het besef pas kwam tijdens haar laatste paar minuten.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je zou eens moeten rondvragen hoeveel users vinden dat we deze 'vrijheid' hier ook zouden moeten hebben, tegen "alle misdaden van de immigranten". Ik denk dat je schrikt van het aantal.
You stink!quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:09 schreef Marsenal het volgende:
Vraag je je dan toch af wat die peuter tegen de kleuter heeft gezegd.
Over paar jaar is dit in Europa ook een hele normale gang van zaken. Zeker voor de vrouwen, die moeten zich kunnen verdedigenquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:20 schreef Gunner het volgende:
Pepperspray is hier nog steeds verboden, dus reken er maar niet opquote:Op donderdag 16 juli 2026 08:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Over paar jaar is dit in Europa ook een hele normale gang van zaken. Zeker voor de vrouwen, die moeten zich kunnen verdedigen
Maar ondertussen rijdt de gemiddelde fatbiker rond met een doorgeladen glock in zijn nektasje. Maar wij mogen ons niet verdedigen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 08:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Pepperspray is hier nog steeds verboden, dus reken er maar niet op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |