quote:
Oh, dan ga ik op een andere zender kijken.quote:
Fowlerquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De krijtlijnen zijn zelfs niet veilig vanavond.
Dat was een Belg die dat filmde en daardoor populair werd.quote:
Sorry, BBC iPlayer isn’t available in your region.quote:
Terecht. Ben jij toevallig de vice president van Argentinië?quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, deze supporten niet echt, maar zitten vooral boe te roepen.
Toen trapte Maradona Falcao(dacht ik) in zijn buik en ging eraf met rood.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
In 1982 stond Argentinië niet echt op punt.
Messi zou er mee weg komenquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Toen trapte Maradona Falcao(dacht ik) in zijn buik en ging eraf met rood.
aan het sportenquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Waar zijn jullie @:coco @:ggmm @:3rr0r @:dombohetolifantje1
Wat een raar filmpjequote:
Wie is er favoriet bij jou in huis?quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, deze supporten niet echt, maar zitten vooral boe te roepen.
Wij hebben TV'squote:Op woensdag 15 juli 2026 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry, BBC iPlayer isn’t available in your region.
It looks like you’re outside of the UK. BBC iPlayer is only available in the UK. If you are using a proxy or VPN, please turn off any of these services and try again.
BBC. Dit is geil.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En ik loop weer voor op @:coco
KEUZES KEUZES.
Nee?quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Terecht. Ben jij toevallig de vice president van Argentinië?
@Coco werpt alleen een dartpijlquote:
Gebruik eens het woord "neger" niet. Zwarte persoon is netter.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het erg racistische Argentinië heeft ook geen neger in de basis.
Als je de link wel had gesnapt dan had je die paar extra BOE's ook begrepen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee?![]()
Maar van de drie overgebleven kandidaten, waar ik vooraf allemaal niet op had gehoopt, hoop ik dan maar op Spanje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |