Jens heeft sowieso een karakteristieker gezicht, mede door het ongeluk. Melle zou zo bij een consultancy bureau kunnen werken.quote:
Haten op Sjinkiequote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:45 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik vind shorttrackers echt heel erg rare mensen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:45 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik vind shorttrackers echt heel erg rare mensen.
Sjinkie is een bijzonder persoonquote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:46 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik haat ze niet, ik vind ze raar. Ga niet zeggen dat Sjinkie een heel normale persoon is.
Melle is daytrader in de cryptoquote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jens heeft sowieso een karakteristieker gezicht, mede door het ongeluk. Melle zou zo bij een consultancy bureau kunnen werken.
Ja sneu inderdaad. Nou ja "het is nog vroeg" of zoquote:
Yep, vanavond laat wordt een laveloze Dionne geroastspit door de gebr. vtWoudt.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja sneu inderdaad. Nou ja "het is nog vroeg" of zo
Zodat die ook een keer wat van sport mee krijgt?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:07 schreef superniger het volgende:
Waarom zit er een voetballer aan tafel?
Geld overquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:10 schreef Felagund het volgende:
Tour is al bijna klaar en NOS opent nog een cafe.
Nu missen we die fantastische filmpjes waarin een C-BN'er een dagje mag meelopen met de Tour de France, ach.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:16 schreef -XOR- het volgende:
Het blijft een pauperzooi dat ze in Nederland zitten en niet in Frankrijk meereizen.
Logische keuze als er bezuinigd moet worden, de uitzending in Frankrijk heeft nauwelijks meerwaarde.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:16 schreef -XOR- het volgende:
Het blijft een pauperzooi dat ze in Nederland zitten en niet in Frankrijk meereizen.
Or bier over van het Top2000 cafe dat nu bijna aan de datum is?quote:
Dit is niks qua sfeer. Ik weet dat de NOS er weinig aan kan doen dat er bezuinigd moet worden maar die bezuinigingen zijn aftands.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Logische keuze als er bezuinigd moet worden, de uitzending in Frankrijk heeft nauwelijks meerwaarde.
Het was soms ook zo ongemakkelijk. Op een winderig plein met slechte verlichting , en dan was er ook altijd iets met die stoel plaatsing. Veel te ver uit elkaar enzo.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Logische keuze als er bezuinigd moet worden, de uitzending in Frankrijk heeft nauwelijks meerwaarde.
Met Dione is die sfeer die Mart op zo'n Frans pleintje kon neerzetten er toch nooit geweest. Wat mij betreft prima dit. Ook is deze uitzendtijd beter.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is niks qua sfeer. Ik weet dat de NOS er weinig aan kan doen dat er bezuinigd moet worden maar die bezuinigingen zijn aftands.
Die is vertrokken bij NOS al een paar jaar geleden.quote:
Aderlatingquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is vertrokken bij NOS al een paar jaar geleden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |