Dat denk ik andersom overignes ook, waarom geven "we" oekraine niet het geld om elke eenheid met shotguns uit te rusten. Een AK gaat je echt niet helpen in de meeste gevallen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 00:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Mag ik wat zeggen?
Wat ik niet echt echt snap... ik zie iedere dag nieuwe fpv drone footage (soms via observer drones) van oude, hongerige russen, die geen wapens of een idee van drone defense hebben die werkt. Ik weet dat ze het blurren maar dit is toch te zot voor woorden?
Ik ga er vanuit dat en kogelloze rus opblazen de 2500 ( inc overhead ) euro waard is Maar men... Geef die arme russen wat shotguns ofzo.
Omdat OEK dikke drone superioriteit heeft EN niet aanvalt. Russen willen altijd verder. Dat maakt je kwetsbaar voor drones kom op maat.quote:Op donderdag 16 juli 2026 00:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat denk ik andersom overignes ook, waarom geven "we" oekraine niet het geld om elke eenheid met shotguns uit te rusten. Een AK gaat je echt niet helpen in de meeste gevallen.
Dat zeg ik, maar het zijn de russen die zich zorgen moeten maken over de fpvs.quote:Op donderdag 16 juli 2026 00:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat denk ik andersom overignes ook, waarom geven "we" oekraine niet het geld om elke eenheid met shotguns uit te rusten. Een AK gaat je echt niet helpen in de meeste gevallen.
1. Oekraine heeft niet dikke drone superioriteit. Dat ligt echt puur aan welk front.quote:Op donderdag 16 juli 2026 00:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Omdat OEK dikke drone superioriteit heeft EN niet aanvalt. Russen willen altijd verder. Dat maakt je kwetsbaar voor drones kom op maat.
Oh zeker het is niet zo eenzijdig. maar zoals ik al eerder zei, bepaalde feeds drogen een beetje op qua Russiche drone successen. Die moeten het meer van raketten en mobilisatie hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2026 00:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
1. Oekraine heeft niet dikke drone superioriteit. Dat ligt echt puur aan welk front.
2. Er zijn fronten waar bovendien Oekraine WEL aanvalt.
3. FPVs gaan tientallen kilometers ver en raken natuurlijk logistiek af en aan naar het front.
Oekraine heeft net zo goed anti drone capabiliteiten nodig als de Russen :p
Ben er niet van overtuigd dat dat het is.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:19 schreef LXIV het volgende:
Was hij corrupt of wilde hij juist corruptie aanpakken?
Als minister bepaalt hij dat toch? En waarom wilde hij Syrsky dan weg? Dat is toch ook een succesvolle generaal?quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ben er niet van overtuigd dat dat het is.
Fedorov is een jonge hond, 35 jaar oud, geen militaire ervaring. En kwam neer op dat hij zei: Syrskyi weg of ik weg. Meestal werkt dat dan niet.
Kan je niet alle ins en out vertellen, maar was constante strijd tussen die 2.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als minister bepaalt hij dat toch? En waarom wilde hij Syrsky dan weg? Dat is toch ook een succesvolle generaal?
Waarom presenteer je dit als feit? Dat weet je helemaal niet.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ben er niet van overtuigd dat dat het is.
Fedorov is een jonge hond, 35 jaar oud, geen militaire ervaring. En kwam neer op dat hij zei: Syrskyi weg of ik weg . Meestal werkt dat dan niet.
Daar zijn heel veel mensen het niet mee eens maar op kantoor nu niet zoveel tijd om uitgebreid over te hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als minister bepaalt hij dat toch? En waarom wilde hij Syrsky dan weg? Dat is toch ook een succesvolle generaal?
Als ie corrupt zou zijn dan was dat wel naar buiten gekomen en dat is niet zo. Daarnaast probeert Syrsky de oorlog te winnen op de Rusland manier, dat gaat je natuurlijk niet lukken als kleiner land.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat lijkt me eens van de minst ongeloofwaardige feiten in deze saga.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:39 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Waarom presenteer je dit als feit? Dat weet je helemaal niet.
Dat wil je natuurlijk niet hebben in een oorlogssituatie.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kan je niet alle ins en out vertellen, maar was constante strijd tussen die 2.
Dat lijkt mij juist geen plus.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar zijn heel veel mensen het niet mee eens maar op kantoor nu niet zoveel tijd om uitgebreid over te hebben.
Komt er op neer, Syrskyi is een generaal van het Soviet stempel.
Toch een opmerkelijke keuze van Zelensky om dan juist Syrsky weg te sturen dus.. om meerdere redenen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:41 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Als ie corrupt zou zijn dan was dat wel naar buiten gekomen en dat is niet zo. Daarnaast probeert Syrsky de oorlog te winnen op de Rusland manier, dat gaat je natuurlijk niet lukken als kleiner land.
Het gaat nu militair het beste in de afgelopen drie jaar onder andere door Fedorov.
Dat klopt. En er is juist meer en meer kritiek op hem omdat de eenheden die echt door hem "gebouwd" worden bij bosjes al in training centra sterven of zwaargewond raken vanwege de vreselijke omstandigheden daarquote:
Wat dat betreft zijn democratien altijd wat rommelig ja. Ben je beter af met een keiharde dictatuur waar iedereen gewoon doet wat er wordt gezegd.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat wil je natuurlijk niet hebben in een oorlogssituatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |