Ik heb nog maar één advies, eigenlijk twee: leer nadenken & leer Nederlands schrijven.quote:Op woensdag 15 juli 2026 14:33 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Gezien dat hij daar geen bezwaren tegen heeft geuit, is een logische redenering dat hij daar mee oké is.
Rare flapdrol ben jij. Iemand woorden in de mond leggen en als ie daar geen bezwaar tegen aantekent is ie er oké mee? Je spoort niet helemaal. Dat is mijn mening.quote:Op woensdag 15 juli 2026 14:33 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Gezien dat hij daar geen bezwaren tegen heeft geuit, is een logische redenering dat hij daar mee oké is.
Ik ben er van uit gegaan dat jij dat oké vindt want je had het alleen over weggejaagde palestinnen, en niet over weggejaagde joden. En als je daar niet oké bent, dan geldt wat ik zei dubbel.quote:Op woensdag 15 juli 2026 14:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De Duitse bezetters werden door de geallieerden uit de door hun bezette landen verjaagd.
Je gelul over Polen of Tsjechoslowakije heeft daar verder niets mee te maken.
Ik kan mij daarnaast niet herinneren dat ik het wegjagen van Joden ergens oké heb gevonden.
Je slaat volledig door en gooit 100% leugens in deze discussie.
Je zoekt het maar uit.
Veel plezier met deze zinloze oorlog verder.
Neuken voor het vaderland deed je destijds het beste met je tante!quote:Op woensdag 15 juli 2026 13:56 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is in 1940 toch allemaal door de nieuwe Nederlandse regering geregeld?
Gesteund door de oprecht vaderlandslievende Nederlandsche Seks Bond?
Je fokking moeder.quote:Op woensdag 15 juli 2026 14:38 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Rare flapdrol ben jij. Iemand woorden in de mond leggen en als ie daar geen bezwaar tegen aantekent is ie er oké mee? Je spoort niet helemaal. Dat is mijn mening.
Mijn adviezen blijven staan.quote:Op woensdag 15 juli 2026 14:42 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Ik ben er van uit gegaan dat jij dat oké vindt want je had het alleen over weggejaagde palestinnen, en niet over weggejaagde joden. En als je daar niet ike bent, dan geldt wat ik zei dubbel.
Over de Duitsers, behalve de occupant en werden er ook trainen van Duitse burgers uit genoemde landen gedeporteerd. Zelfs na de capitulatie. Het is gewoon een feit.
Adios.
quote:Op woensdag 15 juli 2026 14:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuken voor het vaderland deed je destijds het beste met je tante!
Mijn moeder zit niet op Fok. Voor zover ik weet. Heb je nog meer of zullen we het hier bij laten?quote:
Ja dankjewel. Wanneer je je vijfde taal leert, gaan we praten. Tot die tijd donder maar op.quote:Op woensdag 15 juli 2026 14:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar één advies, eigenlijk twee: leer nadenken & leer Nederlands schrijven.
Slechte vertaaltools?quote:Op woensdag 15 juli 2026 14:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mijn adviezen blijven staan.
Weggejaagde 'palistinnen'?
Ik zou ergens niet 'ike' zijn?
Er zijn 'trainen van Duitse burgers' gedeporteerd?
Hier is geen chocola van te maken.
In de war door de typ fouten? Amateur.quote:Op woensdag 15 juli 2026 14:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mijn adviezen blijven staan.
Weggejaagde 'palistinnen'?
Ik zou ergens niet 'ike' zijn?
Er zijn 'trainen van Duitse burgers' gedeporteerd?
Hier is geen chocola van te maken.
Of gewoon een ander probleem.quote:
Je meldt je problemen met mijn aanwezigheid maar bij een mod.quote:Op woensdag 15 juli 2026 14:45 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Ja dankjewel. Wanneer je je vijfde taal leert, gaan we praten. Tot die tijd donder maar op.
Dat was een vraag, uitgaand van m'n aanname.quote:
Geen beschuldiging. Kon je gewoon "nee" op zeggen en daarna inhoudelijk antwoorden. Dan was er verder niks aan de hand.quote:Waarom vind je wegjagen van joden oké, maar wegjagen van de palestijnen niet oké?
Ik doe dat nooit als eerst.quote:Op woensdag 15 juli 2026 14:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Geloof me, qua persoonlijke (ongefundeerde en onjuiste) aanvallen kan niemand tegen jou op.
Op de vraag "Waarom vind je wegjagen van joden oké, maar wegjagen van de palestijnen niet oké?" kan niet met 'ja' of 'nee' geantwoord worden.quote:Op woensdag 15 juli 2026 14:55 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Dat was een vraag, uitgaand van m'n aanname.
[..]
Geen beschuldiging. Kon je gewoon "nee" op zeggen en daarna inhoudelijk antwoorden. Dan was er verder niks aan de hand.
Ik ook niet. Maar dat gebeurt wel en ik ben voorstander van gelijke behandeling. Als Israël wordt beschuldigd, dan moeten de Arabieren ook beschuldigd worden. Als Arabieren niet worden beschuldigd, mag Israël wat mij betreft ook niet beschuldigd worden. De wet werkt voor iedereen op hetzelfde manier of het werkt helemaal niet.quote:Op woensdag 15 juli 2026 14:48 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van verjagen.
Zie boven.quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Op de vraag "Waarom vind je wegjagen van joden oké, maar wegjagen van de palestijnen niet oké?" kan niet met 'ja' of 'nee' geantwoord worden.
Jij doet hier geen (al dan niet voorzichtige) aanname, maar gooit gewoon een leugen en een valse beschuldiging in de discussie.
Bij navraag door een andere user claim je ook nog eens dat het een logische redenering is.
Waarom beschuldig jij dan consequent alleen Arabieren en spreek je Israël vrij van elke vorm van kritiek?quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:04 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat gebeurt wel en ik ben voorstander van gelijke behandeling. Als Israël wordt beschuldigd, dan moeten de Arabieren ook beschuldigd worden. Als Arabieren niet worden beschuldigd, mag Israël wat mij betreft ook niet beschuldigd worden. De wet werkt voor iedereen op hetzelfde manier of het werkt helemaal niet.
En weer ben je een vals narratief aan het verspreidenquote:Op woensdag 15 juli 2026 13:31 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Artikel 49 lid 6 richt zicht op burgers bevolking. Niet op militairen of staats functionarissen of ondersteunend personeel.
Ik maak me zorgen over je mentale gezondheidquote:
Ik heb in deze topics al -tig keer de hypocrisie van de westerse houding jegens Iran benoemd.quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:04 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat gebeurt wel en ik ben voorstander van gelijke behandeling. Als Israël wordt beschuldigd, dan moeten de Arabieren ook beschuldigd worden. Als Arabieren niet worden beschuldigd, mag Israël wat mij betreft ook niet beschuldigd worden. De wet werkt voor iedereen op hetzelfde manier of het werkt helemaal niet.
Nee, kritiek vind ik oké. Maar kritiek is iets anders dan beschuldigingen in de zin van "Israël is agressor" terwijl agressie is internationaal vrij duidelijk gedefinieerd is. Het moet gegrond zijn en niet gebaseerd enkel op wat Hamas beweert of wat mensen in hun hoofden zich verbeelden.quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:07 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Waarom beschuldig jij dan consequent alleen Arabieren en spreek je Israël vrij van elke vorm van kritiek?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |