abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221343126
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 14:33 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Gezien dat hij daar geen bezwaren tegen heeft geuit, is een logische redenering dat hij daar mee oké is.
Ik heb nog maar één advies, eigenlijk twee: leer nadenken & leer Nederlands schrijven.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221343129
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 14:33 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Gezien dat hij daar geen bezwaren tegen heeft geuit, is een logische redenering dat hij daar mee oké is.
Rare flapdrol ben jij. Iemand woorden in de mond leggen en als ie daar geen bezwaar tegen aantekent is ie er oké mee? Je spoort niet helemaal. Dat is mijn mening.
pi_221343181
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 14:28 schreef Toby56 het volgende:

[..]
De Duitse bezetters werden door de geallieerden uit de door hun bezette landen verjaagd.
Je gelul over Polen of Tsjechoslowakije heeft daar verder niets mee te maken.

Ik kan mij daarnaast niet herinneren dat ik het wegjagen van Joden ergens oké heb gevonden.
Je slaat volledig door en gooit 100% leugens in deze discussie.

Je zoekt het maar uit.
Veel plezier met deze zinloze oorlog verder.
Ik ben er van uit gegaan dat jij dat oké vindt want je had het alleen over weggejaagde palestinnen, en niet over weggejaagde joden. En als je daar niet oké bent, dan geldt wat ik zei dubbel.

Over de Duitsers, behalve de occupanten werden er ook heleboel van Duitse burgers uit genoemde landen gedeporteerd. Zelfs na de capitulatie. Het is gewoon een feit.

Adios.
I carried the fire before I knew its name.
  woensdag 15 juli 2026 @ 14:42:49 #54
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221343185
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 13:56 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Dat is in 1940 toch allemaal door de nieuwe Nederlandse regering geregeld?
Gesteund door de oprecht vaderlandslievende Nederlandsche Seks Bond?
Neuken voor het vaderland deed je destijds het beste met je tante!
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221343214
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 14:38 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Rare flapdrol ben jij. Iemand woorden in de mond leggen en als ie daar geen bezwaar tegen aantekent is ie er oké mee? Je spoort niet helemaal. Dat is mijn mening.
Je fokking moeder.
pi_221343215
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 14:42 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Ik ben er van uit gegaan dat jij dat oké vindt want je had het alleen over weggejaagde palestinnen, en niet over weggejaagde joden. En als je daar niet ike bent, dan geldt wat ik zei dubbel.

Over de Duitsers, behalve de occupant en werden er ook trainen van Duitse burgers uit genoemde landen gedeporteerd. Zelfs na de capitulatie. Het is gewoon een feit.

Adios.
Mijn adviezen blijven staan.

Weggejaagde 'palistinnen'?
Ik zou ergens niet 'ike' zijn?
Er zijn 'trainen van Duitse burgers' gedeporteerd?

Hier is geen chocola van te maken.
pi_221343228
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 14:42 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Neuken voor het vaderland deed je destijds het beste met je tante!
_O-
pi_221343241
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 14:44 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Je fokking moeder.
Mijn moeder zit niet op Fok. Voor zover ik weet. Heb je nog meer of zullen we het hier bij laten?
pi_221343245
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 14:38 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Ik heb nog maar één advies, eigenlijk twee: leer nadenken & leer Nederlands schrijven.
Ja dankjewel. Wanneer je je vijfde taal leert, gaan we praten. Tot die tijd donder maar op.
pi_221343254
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 14:44 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Slechte vertaaltools?
pi_221343267
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 14:44 schreef Toby56 het volgende:

[..]

In de war door de typ fouten? Amateur.
pi_221343271
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 14:46 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Slechte vertaaltools?
Of gewoon een ander probleem.
Gezien de leugens en valse beschuldigingen, valt dat niet uit te sluiten.
pi_221343289
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 14:45 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Ja dankjewel. Wanneer je je vijfde taal leert, gaan we praten. Tot die tijd donder maar op.
Je meldt je problemen met mijn aanwezigheid maar bij een mod.
Tot die tijd donder ik op Fok! sowieso nergens op.

Ik ben geen voorstander van verjagen.
pi_221343387
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 14:47 schreef Toby56 het volgende:

[..]
leugens en valse beschuldigingen
Dat was een vraag, uitgaand van m'n aanname.
quote:
Waarom vind je wegjagen van joden oké, maar wegjagen van de palestijnen niet oké?
Geen beschuldiging. Kon je gewoon "nee" op zeggen en daarna inhoudelijk antwoorden. Dan was er verder niks aan de hand.
pi_221343400
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 14:53 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Geloof me, qua persoonlijke (ongefundeerde en onjuiste) aanvallen kan niemand tegen jou op.
Ik doe dat nooit als eerst.
pi_221343423
Sterker nog, het was een sarcastische vraag, met de smiley er achter aan...Maar goed, laat maar.
pi_221343469
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 14:55 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Dat was een vraag, uitgaand van m'n aanname.
[..]
Geen beschuldiging. Kon je gewoon "nee" op zeggen en daarna inhoudelijk antwoorden. Dan was er verder niks aan de hand.
Op de vraag "Waarom vind je wegjagen van joden oké, maar wegjagen van de palestijnen niet oké?" kan niet met 'ja' of 'nee' geantwoord worden.

Jij doet hier geen (al dan niet voorzichtige) aanname, maar gooit gewoon een leugen en een valse beschuldiging in de discussie.

Bij navraag door een andere user claim je ook nog eens dat het een logische redenering is.

-O-
pi_221343488
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 14:48 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van verjagen.
Ik ook niet. Maar dat gebeurt wel en ik ben voorstander van gelijke behandeling. Als Israël wordt beschuldigd, dan moeten de Arabieren ook beschuldigd worden. Als Arabieren niet worden beschuldigd, mag Israël wat mij betreft ook niet beschuldigd worden. De wet werkt voor iedereen op hetzelfde manier of het werkt helemaal niet.
pi_221343492
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 15:00 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Op de vraag "Waarom vind je wegjagen van joden oké, maar wegjagen van de palestijnen niet oké?" kan niet met 'ja' of 'nee' geantwoord worden.

Jij doet hier geen (al dan niet voorzichtige) aanname, maar gooit gewoon een leugen en een valse beschuldiging in de discussie.

Bij navraag door een andere user claim je ook nog eens dat het een logische redenering is.

-O-
Zie boven.
pi_221343505
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 15:04 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Ik ook niet. Maar dat gebeurt wel en ik ben voorstander van gelijke behandeling. Als Israël wordt beschuldigd, dan moeten de Arabieren ook beschuldigd worden. Als Arabieren niet worden beschuldigd, mag Israël wat mij betreft ook niet beschuldigd worden. De wet werkt voor iedereen op hetzelfde manier of het werkt helemaal niet.
Waarom beschuldig jij dan consequent alleen Arabieren en spreek je Israël vrij van elke vorm van kritiek?
pi_221343512
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 13:31 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Artikel 49 lid 6 richt zicht op burgers bevolking. Niet op militairen of staats functionarissen of ondersteunend personeel.
En weer ben je een vals narratief aan het verspreiden :')

Als je je argumentatie af moet laten hangen van halve of compleet onjuiste 'waarheden' is er iets mis met je argumentatie heur :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Barbusse op 15-07-2026 15:18:18 ]
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_221343539
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 14:44 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Je fokking moeder.
Ik maak me zorgen over je mentale gezondheid :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_221343543
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 15:04 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Ik heb in deze topics al -tig keer de hypocrisie van de westerse houding jegens Iran benoemd.
Want het gaat niet alleen om Iran. Terroristische groeperingen die anti-Israël zijn worden gesteund door meerdere Arabische landen en organisaties in die landen. Landen waar overigens vaak ook vrouwen, homoseksuelen, ongelovigen en allerlei andere groeperingen worden gediscrimineerd en vervolgd, net als in Iran bij wet- en regelgeving. Maar een flink aantal van die Arabische landen behoort nu eenmaal tot de vrinden van Amerika en/of andere westerse landen.

Als je dan zo nodig de vijanden van Israël gelijk wilt behandelen en Israël eeuwige veiligheid wenst te garanderen, dan valt er nog heel wat werk op te knappen. Onnoemelijk veel werk zelfs. Ik denk niet dat Trump daar veel zin in heeft. En dat gold ook voor zijn voorgangers, en dat zal ook gelden voor zijn opvolgers.

Dus kunnen die andere Arabische- en moslimlanden vriendelijk lachend en buigend dealtjes sluiten met Trump en z'n vrinden, en intussen een deel van hun oliedollars blijven uitgeven aan terroristische organisaties en terroristische elementen. Zowel qua wapenleveranties als qua onderdak en behuizing.

Volgens Netanyahu is het al vanaf begin jaren 90 vijf voor twaalf als het gaat om de kwaadwillende nucleaire capaciteiten van Iran.

Het moeten wel sukkels zijn daar in Teheran, dat ze die bom nog steeds niet klaar hebben.

Die hele huidige oorlog is voornamelijk gebaseerd op eenzijdig gedachtengoed, halve waarheden en hypocrisie.
Als Iran zou worden vernietigd, dan lachen vele oliesjeiks zich rot. Een voorname vijand is verslagen, en zij kunnen naar believen anti-Israëlische terreurelementen blijven (onder)steunen. Zoals ze al decennia doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toby56 op 15-07-2026 15:24:11 ]
pi_221343679
En dan benoem ik nog niet eens het gegeven dat Iran in 1953 de staat Israël erkende.
Maar die (democratisch gekozen) regering moest weg van de VS en Groot-Brittannië.

Daarna ging Iran van kwaad (de sjah) naar erger (de ayatollahs).

Eén van de vele megablunders die de westerse 'politiemacht' in het Midden-Oosten heeft begaan.
Het einde is helaas nog niet in zicht.
pi_221343897
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 15:07 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Waarom beschuldig jij dan consequent alleen Arabieren en spreek je Israël vrij van elke vorm van kritiek?
Nee, kritiek vind ik oké. Maar kritiek is iets anders dan beschuldigingen in de zin van "Israël is agressor" terwijl agressie is internationaal vrij duidelijk gedefinieerd is. Het moet gegrond zijn en niet gebaseerd enkel op wat Hamas beweert of wat mensen in hun hoofden zich verbeelden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')