En er hoeft ook echt niet op mij te worden gerekent om de kastanjes voor Trump en zéker niet voor netanyahu uit het zelf opgestookte vuur te halen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee waar jij het over hebt maar Europa doet gelukkig niet mee met deze clownshow
maar jij bent wel de pineut, dat dan weer welquote:Op donderdag 16 juli 2026 13:18 schreef PurifieR het volgende:
[..]
En er hoeft ook echt niet op mij te worden gerekent om de kastanjes voor Trump en zéker niet voor netanyahu uit het zelf opgestookte vuur te halen.
Wat is de strategie en het endgoal? Ik zie werkelijk geen enkele militaire solution voor dit conflict. De VS is just trapped en fooled by Israel.quote:
Dat snappen ze niet. Veel te korte neuzen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Europa is wel grootste slachtoffer straks
Kun je dit ook verder onderbouwen? Waarom 'trapped and fooled' door Israël? Je zou zeggen dat het in het belang van de VS zelf is dat de Straat van Hormuz weer opengaat en het Iraanse regime aan banden wordt gelegd. Zijn er belangen voor Israël? Zeker, maar dit bestaat naast elkaar. Het is én-én, niet of-of.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:20 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Wat is de strategie en het endgoal? Ik zie werkelijk geen enkele militaire solution voor dit conflict. De VS is just trapped en fooled by Israel.
Btw, China lacht zich rot en hoopt dat de oorlog lang gaat duren.
Wat Oekraine voor Europa is qua verzwakken van Rusland, is Iran voor China de ideale manier om een verzwakt VS te krijgen.
Prima, dan is de kwestie in het midden oosten ook zo opgelost.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:38 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Als dat kapot gaat om de leugens, dan hoeft het ook niet.
Het zou al lang opgelost kunnen zijn als "internationale community" hun neus niet stopte in de zaken waar ze geen verstand van hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Prima, dan is de kwestie in het midden oosten ook zo opgelost.
Die moeten de boel gewoon loslaten en Israël het zelf laten opknappen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:26 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Het zou al lang opgelost kunnen zijn als "internationale community" hun neus niet stopte in de zaken waar ze geen verstand van hebben.
Ik ben voor. En dan ook geen bemoeienis vanuit dat land met het Westen accepteren. Muur erom, wat mij betreft. Om heel het M-O. Zoek het maar uit, over 100 jaar komen we kijken of er nog wat in leven is.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die moeten de boel gewoon loslaten en Israël het zelf laten opknappen.
Geen aanvallen of sancties meer tegen Iran, Hezbollah of Hamas.
Laat het midden oosten het zelf maar oplossen.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die moeten de boel gewoon loslaten en Israël het zelf laten opknappen.
Geen aanvallen of sancties meer tegen Iran, Hezbollah of Hamas.
Laat het midden oosten het zelf maar oplossen.
Dus ook geen Europese bases om Iran aan te vallen gebruiken, alle sancties tegen Iran opheffen, geen Amerikaanse steun meer voor Israël, geen Europese steun meer, etc.quote:
Dat het Iraanse regime de Straat gebruikt als pressiemiddel hebben we te danken aan Israël.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, Europa is ook niet gebaat bij het Iraanse regime dat de Straat van Hormuz controleert en aan het sleutelen is aan lange afstandswapens en kernwapens terwijl men met proxies het Midden-Oosten destabiliseert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |