Stand 2026quote:
quote:Op zondag 19 juli 2026 15:09 schreef tombolafan het volgende:
A Quiet Place - Doofheid goed!
Blind Fury
Sound of Metal
The Peanut Butter Falcon
Forrest Gump - Verstandelijke beperking? Of Autisme? En Polio oid. Reken ik goed, autisme spectrum wordt vaak genoemd maar in het boek heeft hij vooral een laag iq wat richting verstandelijke beperking gaat. En idd polio als kind in milde vorm.
Willow
Doctor Strange - Trillingen in hand : waardoor?
Still Alice
How to Train Your Dragon - Amputatie goed!
Wonderstruck
Ray
Zijn het verschillende beperkingen? Dacht bij er meer doofheden bij zaten..quote:Op zondag 19 juli 2026 17:03 schreef drakin het volgende:
Blind Fury
Sound of Metal
The Peanut Butter Falcon
Forrest Gump - Verstandelijke beperking? Of Autisme? En Polio oid. Reken ik goed, autisme spectrum wordt vaak genoemd maar in het boek heeft hij vooral een laag iq wat richting verstandelijke beperking gaat. En idd polio als kind in milde vorm.
Willow
Still Alice - Alzheimer
Wonderstruck
Ray - Blind
Dat staat bij de gestelde vraagquote:Op zondag 19 juli 2026 17:05 schreef mitt het volgende:
[..]
Zijn het verschillende beperkingen? Dacht bij er meer doofheden bij zaten..
Sorryquote:
Alleen de 1e is goedquote:Op zondag 19 juli 2026 17:56 schreef mitt het volgende:
[..]
Sorry![]()
Sound of Metal
The Peanut Butter Falcon
Allebei doof dacht ik
Dr strange - trillende handen door auto-ongeluk (doorgesneden spieren/zenuwen?)quote:Op zondag 19 juli 2026 17:03 schreef drakin het volgende:
Blind Fury
Sound of Metal
The Peanut Butter Falcon
Willow
Still Alice - Alzheimer
Wonderstruck
Ray - Blind
Zenuwbeschadiging keur ik goedquote:Op zondag 19 juli 2026 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dr strange - trillende handen door auto-ongeluk (doorgesneden spieren/zenuwen?)
Dwerggroei is wel een heuse aandoening en er waren er heel veel in deze film.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:20 schreef tombolafan het volgende:
Oh willow idd kleine personen (niet alleen Warwick toch?) ik zag dat niet echt als beperking
Peanut butter falcon - blind?
Dat gaf de titel al weg, goed dusquote:Op zondag 19 juli 2026 21:12 schreef Starflyer het volgende:
Blind Fury - een blinde Rutger Hauer.
Willow - dwerg Warwick Davis
Zeker! Ik bedoelde niet dat het geen aandoening is maar meer dat ik er over heen gekeken had dat je dat bedoelde in die filmquote:Op zondag 19 juli 2026 22:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Dwerggroei is wel een heuse aandoening en er waren er heel veel in deze film.
Eroverheen gekeken? Dat gebeurd nou altijd bij mensen met deze aandoeningquote:Op zondag 19 juli 2026 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeker! Ik bedoelde niet dat het geen aandoening is maar meer dat ik er over heen gekeken had dat je dat bedoelde in die film
Welke staan er nu nog open?quote:Op zondag 19 juli 2026 15:09 schreef tombolafan het volgende:
A Quiet Place - Doofheid
Blind Fury
Sound of Metal
The Peanut Butter Falcon
Forrest Gump - Verstandelijke beperking? Of Autisme? En Polio oid.
Willow
Doctor Strange - Trillingen in hand
Still Alice
How to Train Your Dragon - Amputatie
Wonderstruck
Ray
Ik denk:quote:
4/8quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:36 schreef drakin het volgende:
Down under
Watership down
Rescue down( Dawn...)
Down the rabbit hole
Down periscope
6/8quote:
7/8quote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
White House Down?
Ik heb zo'n idee dat Starflyer geen zin heeft in een nieuwe vraag
Zekers: de Amerikaanse remake van 'De Lift' van Dick Maas!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:18 schreef drakin het volgende:
Is er misschien een film met de titel:
Down
Film niet gezien: naam zegt mij zo nog niks.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:08 schreef drakin het volgende:
Goede gok dus
Doe maar 10 films van Down Under actrice Mia Wasikowska
Ik vraag niet om een film maar om 10 van deze actricequote:Op zondag 2 augustus 2026 10:34 schreef Burnett het volgende:
[..]
Film niet gezien: naam zegt mij zo nog niks.
De naam Mia Wasikowska zegt mij zo nog niksquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vraag niet om een film maar om 10 van deze actrice
Ze zat inquote:Op zondag 2 augustus 2026 17:49 schreef Burnett het volgende:
[..]
De naam Mia Wasikowska zegt mij zo nog niks
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:04 schreef drakin het volgende:
nu 3 goed en ik verlaag het aantal films wel naar 5 titels
quote:As Germany expands its borders, scorching Europe from end to end, two brave Czechs of the Resistance prepare to assassinate Reinhard Heydrich, the mastermind behind the hideous "Final Solution" to the "Jewish Question".
quote:A mousy governess who softens the heart of her employer soon discovers that he's hiding a terrible secret.
quote:A depressed musician reunites with his lover. However, their romance, which has already endured several centuries, is disrupted by the arrival of her uncontrollable younger sister.
quote:A look at the life of legendary American pilot, who disappeared while flying over the Pacific Ocean in 1937 in an attempt to make a flight around the world.
quote:A cycle of generational trauma and religious fanaticism consumes rural Ohio and West Virginia, as a young man confronts the violent legacy of his father and the predatory sins of local authority figures.
Ik hoef toch niks te doen zolang het laatste goede antwoord niet gegeven is?quote:
Ameliaquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 20:21 schreef drakin het volgende:
Is niet de naam van die film. Gaat wel over haar.
Kleine hint?quote:Op woensdag 16 september 2026 10:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoef toch niks te doen zolang het laatste goede antwoord niet gegeven is?
Eindelijk het punt is binnenquote:
Mitt was je voor, hij komt met een vraag die jij meteen weet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |