Hier ook, de zomer valt wel een beetje in het water zoquote:Op zaterdag 18 juli 2026 14:56 schreef Elan het volgende:
Er vallen doorzichtige druppeltjes uit de lucht.
Ja de grens zeg maar! Dikke trui is ook al aanquote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:56 schreef Discombobulate het volgende:
Flink stuk koeler in huis ook. Ik merk toch dat 22 graden ofzo mijn sweet spot is binnen.
Bofkont met je zon, hele dag niet gezien hierquote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:46 schreef INViCTuS het volgende:
Zo, net weer thuis. Inmiddels ook wat zon hier in het oosten en 21/22 graden. Op zich best prima wel.
Hopelijk blijft dat niet droogquote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:10 schreef INViCTuS het volgende:
Wel fijne vooruitzichten voor de vierdaagse lopers. Niet zo heet en relatief droog. Ik pak de vierdaagse feesten wel mee dan
Tuindeur open zou toch weinig uit moeten maken voor de temperatuur binnen, lijkt me?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb de hele dag mijn tuindeur open gehad maar de thermostaat zegt hetzelfde: 23.5.
Zou zelfs de slippers voor schoenen inruilen!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:00 schreef INViCTuS het volgende:
Frisjes. Hier doet @:geschiedkundige wel ff een vestje en lange broek aan, denk ik. Of driekwart broek![]()
[ x ]
Net buiten geweest, brrrrr!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:00 schreef INViCTuS het volgende:
Frisjes. Hier doet @:geschiedkundige wel ff een vestje en lange broek aan, denk ik. Of driekwart broek![]()
[ x ]
Maar de koele lucht koelt toch af?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuindeur open zou toch weinig uit moeten maken voor de temperatuur binnen, lijkt me?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |