Die woordgrappen waren van dit weekendquote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:24 schreef Felagund het volgende:
Al zullen ze wel weer gebrand zijn om te winnen!
Niet alleen baltoetsenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alweer een paar hilarische baltoetsen van Rabiot.
De Andre Ooijer van dit elftal?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Orlando Engelaar.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Andre Ooijer van dit elftal?
Koné speelde uitstekend tegen Marokko. Op de bank.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De klusjesman. Deschamps stelt altijd één houthakker op in het middenrif.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Andre Ooijer van dit elftal?
Ze zijn angstig voor elkaars krachten. Bij balverlies staan bij beide teams minstens zes man achter de bal.quote:
@ronald_koeman kijk je mee?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
EibarGod Oyarzabal
Onberispelijk. Zo neem je een strafschop dus.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
EibarGod Oyarzabal
Cucurella ook op het voetbalveld. Mendilibar heeft wat om over te glimlachen in Vlaardingen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
EibarGod Oyarzabal
Dit was toch geen normale aanloop?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
Zo doe je dat dus met een normale aanloop
Karrel keek welquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:24 schreef DeeBee het volgende:
Wat een penalty, ARE YOU WOTCHING TIMBER KLUIVERT SUMMERVILLE
Was dat al bijna vergeten!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:24 schreef DeeBee het volgende:
Wat een penalty, ARE YOU WOTCHING TIMBER KLUIVERT SUMMERVILLE
Iedereen speelt toch weer met spuiten er in?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De voor het toernooi al geblesseerde Saliba is geblesseerd.
Net als Pogacar vanmiddag!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Iedereen speelt toch weer met spuiten er in?
Van Athene naar Vlaardingen, het kan verkeren.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Cucurella ook op het voetbalveld. Mendilibar heeft wat om over te glimlachen in Vlaardingen.
Een trainingskamp van 20 dagen ook. Zaterdag tegen Ajax overigens.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van Athene naar Vlaardingen, het kan verkeren.
Samir Nasri?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk de Franse Promes?
Van Marinakis naar Bas van Toor.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een trainingskamp van 20 dagen ook. Zaterdag tegen Ajax overigens.
Normaal zijn ze ook al dronken om deze tijdquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:39 schreef H.Vviv het volgende:
We zullen maar zeggen dat Frankrijk het voorlopig nog niet heeft, en dat op de Franse feestdag.
Teveel gedronken?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:39 schreef H.Vviv het volgende:
We zullen maar zeggen dat Frankrijk het voorlopig nog niet heeft, en dat op de Franse feestdag.
Al was dit geen buitenspel.quote:
Net wel even onhandig met Oyarzabal.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Unai Simon doet het prima. Niets van dat gejank over David Raya of Joan Garcia.
Dit was toch ook geen vrije trap?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:45 schreef Szura het volgende:
Scheidsrechter bezwijkt al onder het Spaanse gejank
Of hij hier of niet voor is toch prima. Duidelijke een verkeerde beslissing van de scheidsrechter en als je dat binnen tien seconden kan omdraaien is dat goed.quote:
Usain Balt?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bolt gebruikt geen Alpecin denk ik.
Cucurella kapot trappen aubquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:47 schreef DeeBee het volgende:
Spanjolen die nonstop tactische overtredingen maken en dan janken als het hun overkomt, ernstig vervelend
Het is allemaal te gelikt, te Amerikaans en te tactisch. Waar is het daglicht om 15:00 's middags?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:50 schreef DeeBee het volgende:
Echt geen WK gevoel erbij overigens, zal ook komen doordat deze pot zo vaak is geweest de laatste jaren, maar het voelt als een Nations League potje
Zo vaak speelden ze toch ook niet tegen elkaar?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:50 schreef DeeBee het volgende:
Echt geen WK gevoel erbij overigens, zal ook komen doordat deze pot zo vaak is geweest de laatste jaren, maar het voelt als een Nations League potje
Ze hebben per land wel vaak dezelfde gast bij de NOS.quote:
Shops zat zelfs bij VI van de week.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben per land wel vaak dezelfde gast bij de NOS.
Die zat gisteren ook al bij VI, even wat geld verdienenquote:
Shopsquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zat gisteren ook al bij VI, even wat geld verdienen
En misschien mag hij ook nog aanschuiven bij de Avondetappe met Ayuso die kans maakt op podium
Manusje van alles ja, ik zapte er toevallig voorbij. Hij raakte wat geagiteerd toen hij gevraagd werd of het nieuw was dat hij ook het voetbal deed.quote:
Vorige week was hij nog overal bosbranden aan het duiden.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zat gisteren ook al bij VI, even wat geld verdienen
En misschien mag hij ook nog aanschuiven bij de Avondetappe met Ayuso die kans maakt op podium
Deschamps zit al met zijn gedachten in het vliegtuig terug naar Frankrijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:14 schreef H.Vviv het volgende:
Deschamps mag wel iets anders proberen, want dit gaat niet werken.
Tactisch worden ze helemaal afgetroefd inderdaadquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:14 schreef H.Vviv het volgende:
Deschamps mag wel iets anders proberen, want dit gaat niet werken.
Frankrijk weet er ook niets tegenover te zetten, met alle respect.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:13 schreef hhh38 het volgende:
Dit is klassiek balbezit als verdedigend middel.
Catelaanquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
Ik krijg ook wel het gevoel dat Edwin zichzelf inmiddels een Spanjaard vindt.
Gaat ie sowieso doen als hij in de 80e minuut nog achter staatquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:15 schreef Szura het volgende:
Deschamps is met zichzelf aan het debatteren of Cherki erin mag
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:20 schreef Pino112 het volgende:
Argentinië wordt wereldkampioen, uit dat licht.
Die winnen echt niet van dit Spanje joh.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:20 schreef Pino112 het volgende:
Argentinië wordt wereldkampioen, uit dat licht.
Ik snap wel dat ie twijfelde. Verschil was niet zo groot.quote:
Ze hebben speciale technologie, volgens mij.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
De grensrechters staan wel op punt dit toernooi
Ogen?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ze hebben speciale technologie, volgens mij.
Vooral de chip in de bal. Prima toevoeging voor het voetbal.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
De grensrechters staan wel op punt dit toernooi
Ik zou Mateta ook overwegen. Gewoon met een target man gaan spelen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:24 schreef Marcoss het volgende:
Fransen met Zaïre-Emery en Cherki nog wel wat opties, maar voorlopig lijkt het nergens op
(Al is Deschamps ook al 3 wissels kwijt)
Dat werd 4 jaar terug voor de finale ook gezegd over Frankrijk..quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die winnen echt niet van dit Spanje joh.
Let maar op.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die winnen echt niet van dit Spanje joh.
Toen hadden ze een stuk minder moeite met de kleintjes.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat werd 4 jaar terug voor de finale ook gezegd over Frankrijk..
Toen was Frankrijk lang niet zo overtuigend en Argentinië een stuk beter dan dit jaarquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat werd 4 jaar terug voor de finale ook gezegd over Frankrijk..
Uiteindelijk is 1 prijs met elke keer zo’n topselectie ook wel weinigquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Treurig einde van een tijdperk-Deschamps.
Het hele toernooi al tochquote:
Op het scherm in het stadion was iemand anders te zien volgens de commentator toch?quote:
Op dissonant Baena na spelen ze allemaal goed. Bij Spanje dan.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef H.Vviv het volgende:
Olmo in de tweede helft de beste man op het veld, met afstand.
Zeker, maar Spanje had ook veel moeite met Portugal en Belgie, helemaal kansloos is Argentinië (of Engeland) dan toch ook nietquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen was Frankrijk lang niet zo overtuigend en Argentinië een stuk beter dan dit jaar
2010 is echt een diepe wond.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Uiteindelijk is 1 prijs met elke keer zo’n topselectie ook wel weinig
Al was het nooit zo’n puinhoop onderling als het daarvoor soms wel was.
Dat was Davy Klaassenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op het scherm in het stadion was iemand anders te zien volgens de commentator toch?
Spanje heeft moeite met scoren, verder is het zeer overtuigendquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zeker, maar Spanje had ook veel moeite met Portugal en Belgie, helemaal kansloos is Argentinië (of Engeland) dan toch ook niet
Spanje geeft geen reet weg dit WK, inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spanje heeft moeite met scoren, verder is het zeer overtuigend
Zullen dus in de finale wel een goedkope pingel incasseren tegen Argentiniëquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Spanje geeft geen reet weg dit WK, inderdaad.
61 is veel te jong.quote:
Geen wissels meer over. Dit wordt een pijnlijke laatste 20 minuten.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het wordt Theo Hernandez.
Zo wordt zijn boekhoudersmentaliteit hem weer fataal.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen wissels meer over. Dit wordt een pijnlijke laatste 20 minuten.
Zou hij dan de finale missen?quote:
En dan wel meteen fluiten als er weer zo’n jank Spanjool naar de grond gaatquote:
Simon was ook weer lekker aan het acteren.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:40 schreef Szura het volgende:
[..]
En dan wel meteen fluiten als er weer zo’n jank Spanjool naar de grond gaat
Kaarten zijn na de kwartfinale weer kwijtgescholdenquote:
Alleen bij een rode kaart mis je de finale inderdaadquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Kaarten zijn na de kwartfinale weer kwijtgescholden
Alle focus op Paul na vanavond?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Benieuwd naar de grafrede van L'Equipe.
Die hebben verder voorlopig weinig om op te verheugen. Volgend jaar een fascistoïde president erbij.quote:
Verdwaald?quote:
Ja, beetjequote:
Heb in m’n pooltje ook Spanjequote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De gokkantoren zaten vóór het WK op Spanje als favoriet. Tijdens het WK verschoof het langzaam naar Frankrijk.
In Scorito zit ik ook op Spanje.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb in m’n pooltje ook Spanje
Maar die Argentijnse boeven zullen het wel worden
En dat met een Fransoos achterin. Toch geestig.quote:
Een herhaling van de meest recente EK-finale is natuurlijk matig, amice.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik hoop alleen dat Engeland de finale niet haalt.
Die was dus toch gewoon blessa.quote:
Daar ben ik niet mee bezig. Engeland is gewoon een ontzettend vervelend land.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een herhaling van de meest recente EK-finale is natuurlijk matig, amice.
Het moet maarquote:
Evert!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
C'est passé voor de Fransen.
Niet vervelender dan die criminelen uit Argentiniëquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daar ben ik niet mee bezig. Engeland is gewoon een ontzettend vervelend land.
Als Engeland wereldkampioen wordt, hebben we daar de rest van ons leven last van.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Niet vervelender dan die criminelen uit Argentinië
Als ze tegen Argentinië moeten krijgen we constant gejank en overtredingen. Geen zin in. (Kane valt overigens ook bij alles).quote:
Heeft Shops nog iets mogen zeggen over de blezure van FRENKIE?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:15 schreef Szura het volgende:
Spanjerukker Shops mogen ze wel thuislaten zondag
Die eerste keer ben ik met je eens, maar bij die actie van Mbappe heeft ie groot gelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Erg goede keeper maar dat faken van een hoofdblessure is zo naar.
Mbappe vol motivatie voor de topscorerstitel en eventueel de all time topscorer waardoor hij alles alleen wil doen?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:10 schreef Slobeend het volgende:
O ja god, een troostfinale krijgen we ook nog.
En Williams die nog steeds niet echt fit is..quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:09 schreef Slobeend het volgende:
Maar Spanje was inderdaad goed, en dan hebben ze nog een Pedri op de bank.
Maakt het wel extra knap dat ze de finale halen. Baena heeft één goede wedstrijd gehad, verder is hij behoorlijk nutteloos geweest.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Williams die nog steeds niet echt fit is..
Dit is heel slecht nieuws voor de grote namen fappers inderdaadquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De ironie van deze Spaanse victorie is dat we dit WK ons vooral hebben blind gestaard op individuen. Het was een WK voor de grote spelers der aarde. En puntje bij paaltje..
Als dat Frankrijk - Engeland wordt is er weinig aan maar ik ben wel benieuwd naar Frankrijk - Argentinië als troostfinale.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:10 schreef Slobeend het volgende:
O ja god, een troostfinale krijgen we ook nog.
Voor de strijd tussen Mbappe en Messi qua topscorer dan? Denk dat het ze verder niet veel uitmaakt of ze 3e of 4e wordenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als dat Frankrijk - Engeland wordt is er weinig aan maar ik ben wel benieuwd naar Frankrijk - Argentinië als troostfinale.
Het begrip vriendschappelijke wedstrijd bestaat niet in Argentinië, zeker tegen zo'n topland. En Frankrijk zal toch revanchegevoelens hebben, zeker na dat racistische lied van Enzo Fernandez.quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:02 schreef Marcoss het volgende:
Z
[..]
Voor de strijd tussen Mbappe en Messi qua topscorer dan? Denk dat het ze verder niet veel uitmaakt of ze 3e of 4e worden
Nu krijg ik trek in een vruchtensapje.quote:
Toch heb ik liever geen herhalingen van 2 en 4 jaar geleden, maar ik snap wel dat dat juist de boel extra op scherp zet.quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het begrip vriendschappelijke wedstrijd bestaat niet in Argentinië, zeker tegen zo'n topland. En Frankrijk zal toch revanchegevoelens hebben, zeker na dat racistische lied van Enzo Fernandez.
Herhalingen stimuleren juist de rivaliteit. Zolang het niet 10x dezelfde match up is vind ik het prima.quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch heb ik liever geen herhalingen van 2 en 4 jaar geleden, maar ik snap wel dat dat juist de boel extra op scherp zet.
De focus ligt toch altijd op aanvallende kwaliteit en daar hebben ze een enorm overschot van. Maar dit Frankrijk mist een regisseur op het middenveld en een verdediger met meer opbouwende kwaliteiten. De backs zijn ook totaal geen wapen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pfoeeee. Die vergelijkingen tussen Frankrijk 2026 en andere legendarische elftallen gaan me wel te ver hoor. De voorhoede is bizar goed, maar de techniek schiet toch véél te kort in andere linies?
Zelfs Brazilië 2002 had met Cafu, Roberto Carlos en misschien Lucio extra statuur in andere linies.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De focus ligt toch altijd op aanvallende kwaliteit en daar hebben ze een enorm overschot van. Maar dit Frankrijk mist een regisseur op het middenveld en een verdediger met meer opbouwende kwaliteiten.
Waar is Tchouameni goed in? Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zelfs Brazilië 2002 had met Cafu, Roberto Carlos en misschien Lucio extra statuur in andere linies.
"Zelfs Brazilië 2002", Brazilië heeft decennialang bekend gestaan om hun geweldige backs.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zelfs Brazilië 2002 had met Cafu, Roberto Carlos en misschien Lucio extra statuur in andere linies.
Ik bedoelde meer dat men bij Brazilië 2002 prat gaat op Rivaldo, Ronaldinho en Ronaldo. Waarbij ik pas gisteren tot de ontdekking kwam dat Ronaldo in de vier jaar ervoor eigenlijk zelden fit was.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Zelfs Brazilië 2002", Brazilië heeft decennialang bekend gestaan om hun geweldige backs.
Tegelijkertijd valt die 0-2 niet als Saliba nog op het veld staat. Dat was wel echt een gemis.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De focus ligt toch altijd op aanvallende kwaliteit en daar hebben ze een enorm overschot van. Maar dit Frankrijk mist een regisseur op het middenveld en een verdediger met meer opbouwende kwaliteiten. De backs zijn ook totaal geen wapen.
Ik vond Lacroix trouwens wel een interessante speler die ze misschien meer hadden moeten gebruiken. Kende hem niet zo goed, maar hij leek redelijk makkelijk onder de druk uit te kunnen voetballen.
Zelfs na zeven wedstrijden heeft Spanje nog altijd het minste xG van alle 48 teams weggegeven.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Natuurlijk de finale nog even afwachten, maar De la Fuente mag sowieso meer credits krijgen dan hij tot nu toe heeft gehad. Het was wel echt even een indrukwekkende machine gisteren, jemig. De man moet iets kunnen.
Jammer dat hij en Paredes niet tegen elkaar spelen. Die mogen beide hun schenen breken in een horrortacklequote:Op woensdag 15 juli 2026 21:06 schreef Szura het volgende:
Hoop altijd maar dat zo’n Enzo Fernandez een keer zn gelijke tegenkomt en een flinke rotschop krijgt
Was er een tijdje terug niet een speler die rood kreeg bij Everton voor het aanvallen van een teamgenoot?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Jammer dat hij en Paredes niet tegen elkaar spelen. Die mogen beide hun schenen breken in een horrortackle
Toch een betere hatewatch dan Pogacar. Hier heb je nog enige hoop.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:14 schreef Fretwork het volgende:
Wat een ongelooflijke teringploeg is het ook, absolute hate watch
Dan zou ik wel voor Argentiniè zijnquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:14 schreef Faraday01 het volgende:
Aangezien dit niets met voetbal te maken heeft kunnen ze voor de veiligheid beter de tackling regels van het Rugby gebruiken
Mileiquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:16 schreef Fretwork het volgende:
De babbelbox vraagt vandaag; welke Argentijn mag van u dit keer zn anus scheuren?
Ik ook, of beter gezegd vooral tegen Engelandquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zou ik wel voor Argentiniè zijnAl spelen ze zelfs daar vrij smerig soms.
Enzo Fernándezquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:16 schreef Fretwork het volgende:
De babbelbox vraagt vandaag; welke Argentijn mag van u dit keer zn anus scheuren?
Out of the box topantwoord.quote:
Joos is gretig, vandaag.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lavezzi ziet er tegenwoordig anders uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |