Als ze tegen Argentinië moeten krijgen we constant gejank en overtredingen. Geen zin in. (Kane valt overigens ook bij alles).quote:
Heeft Shops nog iets mogen zeggen over de blezure van FRENKIE?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:15 schreef Szura het volgende:
Spanjerukker Shops mogen ze wel thuislaten zondag
Die eerste keer ben ik met je eens, maar bij die actie van Mbappe heeft ie groot gelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Erg goede keeper maar dat faken van een hoofdblessure is zo naar.
Mbappe vol motivatie voor de topscorerstitel en eventueel de all time topscorer waardoor hij alles alleen wil doen?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:10 schreef Slobeend het volgende:
O ja god, een troostfinale krijgen we ook nog.
En Williams die nog steeds niet echt fit is..quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:09 schreef Slobeend het volgende:
Maar Spanje was inderdaad goed, en dan hebben ze nog een Pedri op de bank.
Maakt het wel extra knap dat ze de finale halen. Baena heeft één goede wedstrijd gehad, verder is hij behoorlijk nutteloos geweest.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Williams die nog steeds niet echt fit is..
Dit is heel slecht nieuws voor de grote namen fappers inderdaadquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De ironie van deze Spaanse victorie is dat we dit WK ons vooral hebben blind gestaard op individuen. Het was een WK voor de grote spelers der aarde. En puntje bij paaltje..
Als dat Frankrijk - Engeland wordt is er weinig aan maar ik ben wel benieuwd naar Frankrijk - Argentinië als troostfinale.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:10 schreef Slobeend het volgende:
O ja god, een troostfinale krijgen we ook nog.
Voor de strijd tussen Mbappe en Messi qua topscorer dan? Denk dat het ze verder niet veel uitmaakt of ze 3e of 4e wordenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als dat Frankrijk - Engeland wordt is er weinig aan maar ik ben wel benieuwd naar Frankrijk - Argentinië als troostfinale.
Het begrip vriendschappelijke wedstrijd bestaat niet in Argentinië, zeker tegen zo'n topland. En Frankrijk zal toch revanchegevoelens hebben, zeker na dat racistische lied van Enzo Fernandez.quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:02 schreef Marcoss het volgende:
Z
[..]
Voor de strijd tussen Mbappe en Messi qua topscorer dan? Denk dat het ze verder niet veel uitmaakt of ze 3e of 4e worden
Nu krijg ik trek in een vruchtensapje.quote:
Toch heb ik liever geen herhalingen van 2 en 4 jaar geleden, maar ik snap wel dat dat juist de boel extra op scherp zet.quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het begrip vriendschappelijke wedstrijd bestaat niet in Argentinië, zeker tegen zo'n topland. En Frankrijk zal toch revanchegevoelens hebben, zeker na dat racistische lied van Enzo Fernandez.
Herhalingen stimuleren juist de rivaliteit. Zolang het niet 10x dezelfde match up is vind ik het prima.quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch heb ik liever geen herhalingen van 2 en 4 jaar geleden, maar ik snap wel dat dat juist de boel extra op scherp zet.
De focus ligt toch altijd op aanvallende kwaliteit en daar hebben ze een enorm overschot van. Maar dit Frankrijk mist een regisseur op het middenveld en een verdediger met meer opbouwende kwaliteiten. De backs zijn ook totaal geen wapen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pfoeeee. Die vergelijkingen tussen Frankrijk 2026 en andere legendarische elftallen gaan me wel te ver hoor. De voorhoede is bizar goed, maar de techniek schiet toch véél te kort in andere linies?
Zelfs Brazilië 2002 had met Cafu, Roberto Carlos en misschien Lucio extra statuur in andere linies.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De focus ligt toch altijd op aanvallende kwaliteit en daar hebben ze een enorm overschot van. Maar dit Frankrijk mist een regisseur op het middenveld en een verdediger met meer opbouwende kwaliteiten.
Waar is Tchouameni goed in? Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zelfs Brazilië 2002 had met Cafu, Roberto Carlos en misschien Lucio extra statuur in andere linies.
"Zelfs Brazilië 2002", Brazilië heeft decennialang bekend gestaan om hun geweldige backs.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zelfs Brazilië 2002 had met Cafu, Roberto Carlos en misschien Lucio extra statuur in andere linies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |