Las dat je een hondenpension voor de caafs op de kop had getikt. Fijn is dat ook weer opgelostquote:
Nee, een bench.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las dat je een hondenpension voor de caafs op de kop had getikt. Fijn is dat ook weer opgelost
Ja mijn mobiel maakt er weer wat anders vanquote:
Ow!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn mobiel maakt er weer wat anders van
Iedere keer denk ik goed opletten. Maar dan vergeet ik weer op te letten lolquote:
Kijk geen voetbalquote:
Proost ouwequote:
De opmerking waarvan je wist dat die gemaakt zou wordenquote:
quote:
l in Nederland?quote:
quote:
Welkom dan maar in dit kikkerlandje. Het is wel net zo warm als in at Maarten of niet?quote:
Het gaat niet hardquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was pas de 95e post in dit topic hoor!
De mussen vallen dood van het dak af. Het is gewoon te warm om intensief te internetten.quote:
Warmer zelfsquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welkom dan maar in dit kikkerlandje. Het is wel net zo warm als in at Maarten of niet?
O dan val je met je neus in de boter.quote:
| 1 | bolk. |
Bierquote:
en de mensheid zal ontploffen als gekookt worden in een magnetronquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:31 schreef ToT het volgende:
Gelukkig gaan de komende jaren tienduizenden satellieten de ruimte ingeschoten worden die zonlicht en hitte naar de aarde toe gaan focussen!
Je hebt toch airco op je kamer?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
De mussen vallen dood van het dak af. Het is gewoon te warm om intensief te internetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |