quote:
l in Nederland?quote:
quote:
Welkom dan maar in dit kikkerlandje. Het is wel net zo warm als in at Maarten of niet?quote:
Het gaat niet hardquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was pas de 95e post in dit topic hoor!
De mussen vallen dood van het dak af. Het is gewoon te warm om intensief te internetten.quote:
Warmer zelfsquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welkom dan maar in dit kikkerlandje. Het is wel net zo warm als in at Maarten of niet?
O dan val je met je neus in de boter.quote:
| 1 | bolk. |
Bierquote:
en de mensheid zal ontploffen als gekookt worden in een magnetronquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:31 schreef ToT het volgende:
Gelukkig gaan de komende jaren tienduizenden satellieten de ruimte ingeschoten worden die zonlicht en hitte naar de aarde toe gaan focussen!
Je hebt toch airco op je kamer?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
De mussen vallen dood van het dak af. Het is gewoon te warm om intensief te internetten.
Ach maar wetenschappers gaan ook mega grote ladingen stof de atmosfeer in blazen om de zon te blokkeren!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:33 schreef Rob het volgende:
[..]
en de mensheid zal ontploffen als gekookt worden in een magnetron
Heb er twee op. Ga zo slapen.quote:
Die staat op 18 graden, maar het komt niet onder de 22quote:
Oef.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb er twee op. Ga zo slapen.
2 uur slaap in 37 uur is niet helemaal voldoende.
allemaal overbodig.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach maar wetenschappers gaan ook mega grote ladingen stof de atmosfeer in blazen om de zon te blokkeren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die staat op 18 graden, maar het komt niet onder de 22
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:37 schreef Fogel het volgende:
Had de hele tijd airco op 25 op St Maarten.
Nu gewoon raam open en ventilator aan, vind het wel best zo.
Nee.quote:
Hier is het gewoon prima te doen nu. Geen airco nodig in de slaapkamer, op die ene week laatst na.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:37 schreef Fogel het volgende:
Een ventilator geeft geen frisse lucht. Die circuleert gewoon de warme lucht.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is het gewoon prima te doen nu. Geen airco nodig in de slaapkamer, op die ene week laatst na.
Een ventilator heb ik alleen aan voor white noise en wat frisse lucht aangezien er geen ventilatie in de slaapkamer aanwezig is.
Frisse lucht vanuit de gang. In de badkamer staat een raampje open, maar het stroomt onvoldoende naar mijn kamer.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een ventilator geeft geen frisse lucht. Die circuleert gewoon de warme lucht.
Verkoeling heb ik nauwelijks nodig in de slaapkamer (op die ene week laatst na dus).quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
Voelt wel verkoelend aan, het zoals een waaier
Dan nog is het niet de ventilator die frisse lucht geeft. Hij circuleert alleen maar de aanwezige lucht.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Frisse lucht vanuit de gang. In de badkamer staat een raampje open, maar het stroomt onvoldoende naar mijn kamer.
Als de badkamerdeur dicht is, wordt de slaapkamer op een gegeven moment echt muf en kan ik niet meer slapen.
Even die zak wassen johquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Verkoeling heb ik nauwelijks nodig in de slaapkamer (op die ene week laatst na dus).
Het gaat me meer om de mufigheid weg te krijgen.
Ok dan gebruik ik hem om verkeerde redenen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan nog is het niet de ventilator die frisse lucht geeft. Hij circuleert alleen maar de aanwezige lucht.
O dat is vreemd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die staat op 18 graden, maar het komt niet onder de 22
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:45 schreef DJMO het volgende:
Zelfde principe met een airco trouwens. Die koelt alleen de reeds aanwezige lucht alleen maar af. Als je zuurstof in je huis wil binnenhalen zul je ramen opeen moeten zetten.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Frisse lucht vanuit de gang. In de badkamer staat een raampje open, maar het stroomt onvoldoende naar mijn kamer.
Als de badkamerdeur dicht is, wordt de slaapkamer op een gegeven moment echt muf en kan ik niet meer slapen.
Dat zeg ik toch. Hij circuleert de reeds bestaande lucht. Hij geeft zelf geen frisse lucht af.quote:
Ik vind het prima.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Hij circuleert de reeds bestaande lucht. Hij geeft zelf geen frisse lucht af.
Ik was bezig met ruimen in een slaapkamer vanmiddag. Had de airco aan laten staan terwijl we meuk aan het weggooien waren met de slaapkamerdeur open.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:37 schreef Fogel het volgende:
Hier elke verdieping een airco, dus op zich is de warmte hier geen probleem. Maar mijn voorkeur gaat wel uit naar ranen open zodra dat kan.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
De mussen vallen dood van het dak af. Het is gewoon te warm om intensief te internetten.
Is ook het meest gezond.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hier elke verdieping een airco, dus op zich is de warmte hier geen probleem. Maar mijn voorkeur gaat wel uit naar ranen open zodra dat kan.
Nee. Psychiater wilde niet luisteren.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Was het nog gelukt om DNA-leverenzymentest te laten doen?
Daar hopen we dan maar op. Hoe gaat het jullie op het moment? Nachtmerries van PLY al wat minder geworden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |