Wij hebben de Patriot Act en de CLOUD Act ook nooit geratificeerd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Alleen heeft de VS de verdragen rondom het ICC nooit geratificeerd
Dat Trump/Amerika iets doet houdt natuurlijk niet in dat wij dat ook kunnen, je niet aan een verdrag houden is voor Nederland onmogelijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:14 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Maar als de wederpartij (lees: Trump) zich niet houdt aan een eenmaal getekend verdrag is voor jou dus wel mogelijk? Want "daar gaan wij niet over"?
Bijzonder.
Je ontwijkt het punt van wederkerigheid van een verdragquote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:27 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Dat Trump/Amerika iets doet houdt natuurlijk niet in dat wij dat ook kunnen, je niet aan een verdrag houden is voor Nederland onmogelijk.
Je doet alsof het voor Nederland mogelijk is om zich niet aan een verdrag te houden.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:29 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Je ontwijkt het punt van wederkerigheid van een verdrag![]()
Probeer nog eens
Nee, andersom, jij doet alsof het voor Amerika mogelijk is om zich niet aan een verdrag te houden.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:30 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Je doet alsof het voor Nederland mogelijk is om zich niet aan een verdrag te houden.
Wij gaan daar wél over. Want contractpartij.quote:
Ik trek het even wat breder dan alleen het ICC.quote:
Da's toch geen straf, denk niet dat er veel medewerkers staan te popelen om voet op Amerikaans grondgebied te zettenquote:en het staat de VS vrij medewerkers van het ICC de toegang tot de VS te ontzeggen.
De praktijk zal uitwijzen dat ik gelijk heb, ik hoor het wel zodra Nederland zich niet aan een verdrag houdt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:32 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Nee, andersom, jij doet alsof het voor Amerika mogelijk is om zich niet aan een verdrag te houden.
Met als reden:
[..]
Wij gaan daar wél over. Want contractpartij.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:38 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
De praktijk zal uitwijzen dat ik gelijk heb,
Protip: verdiep je eens in contractenrecht en contractbreuk (wat daar de consequenties van zijn voor de andere partij)quote:ik hoor het wel zodra Nederland zich niet aan een verdrag houdt.
Vorige maand nog. Staat in de OP.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:44 schreef Hathor het volgende:
Stonden er dan Amerikanen op de nominatie om vervolgd te worden?
Ik zie alleen staan dat 3 rechters een rechtszaak tegen Trump aanspanden vanwege onrechtmatge sancties tegen het ICC. Dat heeft verder toch helemaal niks met eventuele oorlogsmisdadcen te maken? Daar ging mijn vraag over.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:47 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Vorige maand nog. Staat in de OP.
Dat schreef je nietquote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zie alleen staan dat 3 rechters een rechtszaak tegen Trump aanspanden vanwege onrechtmatge sancties tegen het ICC. Dat heeft verder toch helemaal niks met eventuele oorlogsmisdadcen te maken? Daar ging mijn vraag over.
Het ICC bemoeit zich wel met wat Amerikanen en hun bondgenoten doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:36 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ik trek het even wat breder dan alleen het ICC.
En als ze geen partij (willen) zijn bij het ICC, hebben ze zich er ook niet mee te bemoeien wat het ICC doet.
Jawel hoor, het zijn immers globalisten die met andere globalisten willen praten. Ze willen vast wel contact met de Clinton Foundation of zo.quote:Da's toch geen straf, denk niet dat er veel medewerkers staan te popelen om voet op Amerikaans grondgebied te zetten![]()
Op niet-Amerikaans grondgebied ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het ICC bemoeit zich wel met wat Amerikanen en hun bondgenoten doen.
Daarvoor hoef je niet fysiek eerst op JFK te landen.quote:[..]
Jawel hoor, het zijn immers globalisten die met andere globalisten willen praten. Ze willen vast wel contact met de Clinton Foundation of zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |