Haten op theequote:
Dit ja. Ik kreeg eens een rare blik van een expat toen ik een theezakje gebruikte voor 3 kopjes.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:35 schreef Quyxz_ het volgende:
Kan prima inderdaad. Je kan een zakje ook makkelijk meerdere malen gebruiken voor 3-5 kopjes, afhankelijk van hoe sterk je het wil hebben. Zonde om het na 1 keer dippen weg te pleuren!
Die kijken mij ook raar aan als ik aan mijn zoveelste boterham begin. Dat begrijp ik dan weer wel overigens.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit ja. Ik kreeg eens een rare blik van een expat toen ik een theezakje gebruikte voor 3 kopjes.
Jij kunt niet staand plassen zonder dat het uit de pot spettert!?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:38 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jep, geeft veel minder gespetter want ik heb geen zin om die zooi schoon te maken!
Ik ben nog geen 70, het spuit eruit!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:39 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Jij kunt niet staand plassen zonder dat het uit de pot spettert!?
Wtf
Waar komt die tegeltjes wijsheid vandaan? Weleens in Duitsland geweest?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Haten op thee![]()
In beschaafde culturen zitten mannen trouwens vaker tijdens het plassen. 40% van de Duitse mannen plast zittend
Wel eens in een korte broek staan pissen?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:39 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Jij kunt niet staand plassen zonder dat het uit de pot spettert!?
Wtf
Eckte mannen dragen geen korte broek.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:20 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wel eens in een korte broek staan pissen?
Vandaarrrrquote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:21 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Eckte mannen dragen geen korte broek.
Nee dus.
Dan komt mn lul tegen de pot aan. Smerig. Denk dat meer Nederlanders (en vooral mensen op dit forum!) hier last van hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Haten op thee![]()
In beschaafde culturen zitten mannen trouwens vaker tijdens het plassen. 40% van de Duitse mannen plast zittend
Heb jij zin om elke dag het toilet schoon te maken? Met thee heb ik verder ook niets.quote:
Ik heb geen zin om staand op de bitterballen te moeten wachten.quote:
Dat is plee-maxxingquote:Op donderdag 16 juli 2026 08:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om staand op de bitterballen te moeten wachten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |