Malen speelt altijd slecht in Oranje. Dat is inmiddels een soort wetmatigheidquote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Malen toch ook wel. Het is ook niet alsof 'ie heel slecht gespeeld heeft, hij maakte alleen geen doelpunten
Weghorst als het penalties wordt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Brobbey is de enige spits in de afgelopen selectie die je nog kan verwachten in de volgende periode.
De rest kan en mag echt niet meer.
Ik vind Malen geen spits eigenlijk, heeft ie dit WK wel weer bewezen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Malen toch ook wel. Het is ook niet alsof 'ie heel slecht gespeeld heeft, hij maakte alleen geen doelpunten
Precies. Andere landen pakken tenminste door om een nieuwe bc te krijgen. Hier worden 'verkennende gesprekken' gevoerd, waardoor eerst Klopp en nu Guardiola niet meer beschikbaar zijn. Als we nog even verder gaan met die verkennende gesprekken, heeft Slot al getekend bij Buiten-Mongolië of zo en zitten wij weer met een of andere nitwit als Reiziger. Goh, wat raar dat we geen deuk in een pakje boter voetballen in de Nations League of op het komende EK. Ik heb al eerder gezegd: Grote zak geld voor zijn neus houden en binnenhalen die vent. Of ophouden met dat mysogyne gezeik over 'mannenclubs' en gewoon Wiegman aan de slag laten gaan.quote:
https://www.telegraaf.nl/(...)lftal/158671997.htmlquote:Liverpool zou de ontslagen trainer Arne Slot een vervolg van zijn loopbaan bij de KNVB gunnen. Als Slot en de bond tot een akkoord komen over een bondscoachschap bij Oranje, verspeelt hij naar verluidt niet de miljoenenvergoeding waar hij bij de Engelse grootmacht nog recht op heeft.
Liverpool schijnt het salaris in het eerste jaar bij de KNVB te willen aanvullen tot het bedrag waarop Slot op Anfield recht zou hebben gehad. Daarmee besparen de Engelsen enkele miljoenen, namelijk het bedrag dat de KNVB Slot als salaris biedt.
Daar zijn we gelukkig voor altijd vanafquote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:53 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Weghorst als het penalties wordt.
Hij leverde ten minste tegen Argentinië. De man krijgt een hoop onterechte haatquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zijn we gelukkig voor altijd vanaf
Hij leverde vooral elke bal in.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij leverde ten minste tegen Argentinië. De man krijgt een hoop onterechte haat
Gaat natuurlijk nog wel even scoren tegen Ajax dit seizoen, daar kun je de klok op gelijkzetten.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zijn we gelukkig voor altijd vanaf
Ohhh ARNEquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik neem alvast vrij voor de huldiging op maandag 10 juli 2028
Avondvierdaagse?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik neem alvast vrij voor de huldiging op maandag 10 juli 2028
De analyses die ik over Liverpool las, gingen vrijwel altijd over het Salah-vraagstuk in defensief opzicht.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:06 schreef Slobeend het volgende:
Zonder bal (pressing) heb ik wel vertrouwen in Arend Martijn. Maar laten we niet vergeten dat hij bij Liverpool balbezit heilig verklaarde en ook bij Feyenoord moesten de de vleugelspelers het verschil maken, deden ze dat niet dan zat je ook naar veel balbezit te kijken. Kleine sidenote.
En dan de boot ingaan in extra tijd genot.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:53 schreef -XOR- het volgende:
ArneGod, dat wordt met 11 man de bus parkeren in de eigen 16.
Ho ho. Er zijn al ‘verkennende gesprekken’ gevoerd, hoor. Noem dat maar eens niet slagvaardig!quote:Op woensdag 15 juli 2026 11:17 schreef TLC het volgende:
De KNVB doet er wel lang over he, andere landen zijn veel slagvaardiger
Die "verkennende gesprekken" is gewoon koffie drinken met Michael Reizigerquote:Op woensdag 15 juli 2026 11:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ho ho. Er zijn al ‘verkennende gesprekken’ gevoerd, hoor. Noem dat maar eens niet slagvaardig!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |