Bondscoaches sinds Van Marwijk in 2012: Van Gaal 2x, Hiddink 2e periode (met Blind), weer even Advocaat (interim), Koeman 2x, De Boer. Het is vrijwel elke keer same old same old en de 2 jongere bondscoaches brachten ook helemaal niks.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heeft er geen reet mee te maken. Je wil gewoon een keer vooruit en niet weer zoals heel vaak bij Oranje terugvallen op vergane glorie.
De ironie wil dat Koeman het juist uitstekend deed de periode na Van Gaal, zo matig was het voetbal onder Louisquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar op t ek 21 was het qua selectie ook al niks en 24 ook niet. We hebben gewoon een hele magere generatie.
Dat was toch meer Koeman zijn 1e periode in 18-19, met die Nations League wedstrijden tegen Frankrijk en Duitsland? Dat was tussen rampenplan Hiddink/Blind en De Boer in dacht ik.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
De ironie wil dat Koeman het juist uitstekend deed de periode na Van Gaal, zo matig was het voetbal onder Louis
Dat is makkelijk lullen zonder namen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heeft er geen reet mee te maken. Je wil gewoon een keer vooruit en niet weer zoals heel vaak bij Oranje terugvallen op vergane glorie.
Met welke trainer wil je vooruit dan?quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is makkelijk lullen zonder namen.
Zolang ik namen als Ron Jans en Andres Jonker langs zie komen ben ik heel blij met Van Gaal
Een trainer in de categorie Arne Slot is helaas niet meer haalbaar, maar 'gewoon' een moderne trainer die aansluit bij het voetbal anno 2026. Een hoop namen zijn helaas niet meer beschikbaar omdat de KNVB het blijkbaar allemaal niet zag aankomen en een buut'nlander niet gewenst isquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Met welke trainer wil je vooruit dan?
Tis wel het bondscoachschap he, wat hebben Simonis, Jonk of Den Uil nou gepresteerd dat het bondscoachschap rechtvaardigtquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Een trainer in de categorie Arne Slot is helaas niet meer haalbaar, maar 'gewoon' een moderne trainer die aansluit bij het voetbal anno 2026. Een hoop namen zijn helaas niet meer beschikbaar omdat de KNVB het blijkbaar allemaal niet zag aankomen en een buut'nlander niet gewenst isdus lastig is het sowieso. Maar goed ik noem maar wat probeer een Dick Schreuder te paaien (@:alaphilippe_ ), Paul Simonis, Wim Jonk (met Fred Rutten ofzo), zelfs Pascal Jansen zie ik liever dan Lowie, Ruben den Uil!
Niks maar die lieten/laten Eredivieteams leuk voetballen en hebben enigszins moderne visie. Dat zie ik oprecht nog liever dan fossielen zoals Van Gaal. Liever heb je veel betere opties of kijk je naar het buitenland.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tis wel het bondscoachschap he, wat hebben Simonis, Jonk of Den Uil nou gepresteerd dat het bondscoachschap rechtvaardigt
Buitenlander enige optie.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niks maar die lieten/laten Eredivieteams leuk voetballen en hebben enigszins moderne visie. Dat zie ik oprecht nog liever dan fossielen zoals Van Gaal. Liever heb je veel betere opties of kijk je naar het buitenland.
Idealiter een keer een buitenlander, maar op zich was Bosz of Slot prima geweest. Snap wel dat Slot het (nog) niet wil en De Jong heeft het verprutst met Bosz door niet in het voorjaar duidelijkheid te scheppen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niks maar die lieten/laten Eredivieteams leuk voetballen en hebben enigszins moderne visie. Dat zie ik oprecht nog liever dan fossielen zoals Van Gaal. Liever heb je veel betere opties of kijk je naar het buitenland.
Slot heeft mij niet overtuigd geschikt te zijn als bondscoachquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Idealiter een keer een buitenlander, maar op zich was Bosz of Slot prima geweest. Snap wel dat Slot het (nog) niet wil en De Jong heeft het verprutst met Bosz door niet in het voorjaar duidelijkheid te scheppen.
Dit. Zolang ik geen goed alternatief zie, is dit gewoon - vooralsnog - de beste keuze.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is makkelijk lullen zonder namen.
Zolang ik namen als Ron Jans en Andres Jonker langs zie komen ben ik heel blij met Van Gaal
Ah ja. Ik was even vergeten tot hoe lang geleden dit houtje touwtje wanbeleid van de KNVB terug gingquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat was toch meer Koeman zijn 1e periode in 18-19, met die Nations League wedstrijden tegen Frankrijk en Duitsland? Dat was tussen rampenplan Hiddink/Blind en De Boer in dacht ik.
1-4-3-3 genotquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah ja. Ik was even vergeten tot hoe lang geleden dit houtje touwtje wanbeleid van de KNVB terug ging
Met als absolute hoogtepunt French Corner en horizontale spelers genot.
Dick Schreuder, Wim Jonk, Pascal Jansenquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Een trainer in de categorie Arne Slot is helaas niet meer haalbaar, maar 'gewoon' een moderne trainer die aansluit bij het voetbal anno 2026. Een hoop namen zijn helaas niet meer beschikbaar omdat de KNVB het blijkbaar allemaal niet zag aankomen en een buut'nlander niet gewenst isdus lastig is het sowieso. Maar goed ik noem maar wat probeer een Dick Schreuder te paaien (@:alaphilippe_ ), Paul Simonis, Wim Jonk (met Fred Rutten ofzo), zelfs Pascal Jansen zie ik liever dan Lowie, Ruben den Uil!
Goed verhaal.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dick Schreuder, Wim Jonk, Pascal Jansen
Ach, Slobeend.
Uitgeschakeld worden door de latere wereldkampioen is echt geen schande, vooral omdat de arbitrage nogal in het voordeel van de Argentijnen aan het fluiten waren.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh ja, daarom hebben we de vorige toernooien onder zijn leiding zo overweldigend goed gespeeld en eenvoudig gewonnen. Oh, wacht….
Nee 3 he, niet 5quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Onder Van Gaal lekker behoudend spelen. Tikkie breed, tikkie terug. 5 verdedigers. Zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |