Jaja, lekker @greysbones aan het werk zettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2026 18:15 schreef maily het volgende:
[..]
Jaja, lekker @:greysbones aan het werk zettenJupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had niet door dat ik de lapo hadSmile, it's free therapy.
Uhuhquote:Op maandag 13 juli 2026 18:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup![]()
Had niet door dat ik de lapo had
Ik let daar niet snel op.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2026 18:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik let daar niet snel op.
Na mijn post zag ik opeens dat het topic vol was
Ow voor de cavia’squote:Op maandag 13 juli 2026 18:57 schreef ToT het volgende:
Zo, ff een 2e handse hondenbench gehaald voor de cavia's voor op vakantie!
Yup, ik heb echt niemand bij wie ik ze ff 2 weekjes kwijt kan.quote:
Frankrijk!quote:
Ik hoop het ook voor je..quote:Op maandag 13 juli 2026 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Frankrijk!
Ik hoop dat we een beetje mooi weer gaan krijgen, want ik zie net iets over dat we binnenkort een omslag in het weer gaan krijgen.
Wel terugkomen hequote:Op maandag 13 juli 2026 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Frankrijk!
Ik hoop dat we een beetje mooi weer gaan krijgen, want ik zie net iets over dat we binnenkort een omslag in het weer gaan krijgen.
quote:Op maandag 13 juli 2026 19:52 schreef maily het volgende:
[..]
Wel terugkomen he
Bekijk deze YouTube-video
Whehe echt wel!quote:
Wat zijn mensen soms ziek!!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:46 schreef laforest het volgende:
Wtf
https://www.theguardian.c(...)ed-by-their-children
Even zitten nog en daarna ga ik maar wat doen, weet nog niet wat. Nuttige dingen in huis of even de stad in. Of beiden.quote:
Nuttige dingen in huis kan altijd nog. Even de stad inquote:Op woensdag 15 juli 2026 10:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Even zitten nog en daarna ga ik maar wat doen, weet nog niet wat. Nuttige dingen in huis of even de stad in. Of beiden.
Ik heb ook helemaal geen zin in huishouden. Net wel even een wasje erin gedaan. Maar dat is zo gebeurd.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nuttige dingen in huis kan altijd nog. Even de stad in![]()
Valt hier nu nog mee met de warmte.
de stad is warm!quote:Op woensdag 15 juli 2026 14:44 schreef Shii het volgende:
Wasjes gedraaid, boodschappen gedaan en nu nog even naar de stad.
Hange hange hangequote:Op woensdag 15 juli 2026 15:02 schreef hemarookworst het volgende:
Kleine wasjes grote wasjes doe ze in je wasmasjien
Ken ikquote:
Nee zag hem wel in de Delhaize, andere keer neem ik hem wel als ik weer eens afzak naar het zuidenquote:
Altijd leuk om eens uit te proberen. Vind het vaak wel grappig hoe origineel en goed gevonden, maar soms ook wel grof, de biernamen kunnen zijn. Zo heb je ook Oma's Pruim.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee zag hem wel in de Delhaize, andere keer neem ik hem wel als ik weer eens afzak naar het zuiden
En kutbierquote:Op woensdag 15 juli 2026 19:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Altijd leuk om eens uit te proberen. Vind het vaak wel grappig hoe origineel en goed gevonden, maar soms ook wel grof, de biernamen kunnen zijn. Zo heb je ook Oma's Pruim.
Zit ik op Bierista te kijken naar originele biernamen, zie ik dat de pre-order voor de adventskalender al is gestart.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En kutbier
Deze stond naast de klootzakske
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Zit ik op Bierista te kijken naar originele biernamen, zie ik dat de pre-order voor de adventskalender al is gestart.
Bij de Sligro heb ik al "kerstbomen" gezienquote:Op woensdag 15 juli 2026 19:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Zit ik op Bierista te kijken naar originele biernamen, zie ik dat de pre-order voor de adventskalender al is gestart.
quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind het een gemiste kans dat de Scheldebrouwerij geen bieren met scheldwoorden heeft
quote:
Een Oostenrijkse Märzen en dan een mario scheldwoord gevenquote:
Booswoest Weizenquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een Oostenrijkse Märzen en dan een mario scheldwoord geven
Beetje druk etiketquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
Handy Candy zum herausfenster werfen
[ afbeelding ]
Hier ook aan het kijken.quote:
Ja ik ben naar de stad geweest om te shoppen, maar niets gekocht.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier ook aan het kijken.
En ben je nog naar de stad geweest?
Hier wel nog gaan shoppen
Oh jij hebt niks gevonden / gekochtquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik ben naar de stad geweest om te shoppen, maar niets gekocht.
ik hoop sowieso dat Argentinie verliestquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja precies. Maakt het meteen spannender nu ze wel moeten gaan aanvallen.
Was niets naar m'n smaak, maar dit weekend nieuwe kansen. Dan ga ik een dagje met een vriendin de andere dag nog met m'n dochter op pad. Maar is meer voor de gezelligheid en niet zozeer om met tassen vol thuis te komen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh jij hebt niks gevonden / gekocht
Ja ik ook hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop sowieso dat Argentinie verliest
even snel wat dingen doorsprekenquote:
ik heb wel gelachen vanavondquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik ben niet iedere dag een zuipschuit.
quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb wel gelachen vanavond
hadden bbq op het werk
en degene die aan het werk waren moesten natuurlijk even worden overgenomen
zat mijn collega (die het even overnam) met een biertje op de afdeling![]()
zag er ook heel gek uitquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:43 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Dat zal toch gek voelen als je met een biertje aan het werk bent.
Ik had evaluatiegesprek terwijl leidinggevende eerst een lading wijn had gedronken. We gingen een verdiepinkje verhuizen en wijn in onze kasten moesten opquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb wel gelachen vanavond
hadden bbq op het werk
en degene die aan het werk waren moesten natuurlijk even worden overgenomen
zat mijn collega (die het even overnam) met een biertje op de afdeling![]()
AI impressiequote:Op woensdag 15 juli 2026 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
zag er ook heel gek uit
tis dat ik geen foto's mag maken daar
anders had ik het gedaan![]()
Ja beter daar opdrinken dan mee naar huis nemen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had evaluatiegesprek terwijl leidinggevende eerst een lading wijn had gedronken. We gingen een verdiepinkje verhuizen en wijn in onze kasten moesten op
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]Werk je in het hoofdkwartier van HuntedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
zoietsquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Werk je in het hoofdkwartier van Hunted
quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]Geen FOK! tab open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee kan niet geopend worden op mijn werkquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |