Bij de Sligro heb ik al "kerstbomen" gezienquote:Op woensdag 15 juli 2026 19:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Zit ik op Bierista te kijken naar originele biernamen, zie ik dat de pre-order voor de adventskalender al is gestart.
quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind het een gemiste kans dat de Scheldebrouwerij geen bieren met scheldwoorden heeft
quote:
Een Oostenrijkse Märzen en dan een mario scheldwoord gevenquote:
Booswoest Weizenquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een Oostenrijkse Märzen en dan een mario scheldwoord geven
Beetje druk etiketquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
Handy Candy zum herausfenster werfen
[ afbeelding ]
Hier ook aan het kijken.quote:
Ja ik ben naar de stad geweest om te shoppen, maar niets gekocht.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier ook aan het kijken.
En ben je nog naar de stad geweest?
Hier wel nog gaan shoppen
Oh jij hebt niks gevonden / gekochtquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik ben naar de stad geweest om te shoppen, maar niets gekocht.
ik hoop sowieso dat Argentinie verliestquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja precies. Maakt het meteen spannender nu ze wel moeten gaan aanvallen.
Was niets naar m'n smaak, maar dit weekend nieuwe kansen. Dan ga ik een dagje met een vriendin de andere dag nog met m'n dochter op pad. Maar is meer voor de gezelligheid en niet zozeer om met tassen vol thuis te komen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh jij hebt niks gevonden / gekocht
Ja ik ook hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop sowieso dat Argentinie verliest
even snel wat dingen doorsprekenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |