Wat heeft die uitgespookt dan?quote:Op maandag 13 juli 2026 15:53 schreef LXIV het volgende:
Het is apart dat haar zus ook zo'n man heeft. Dan denk ik: Wat is daar gebeurd in die familie vroeger?
Nou echt he. Bah.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een vader die een verkrachter is en een moeder die zich heeft laten bevruchten door een verkrachter. Hoe kun je als kind zijnde je ouders ooit als mens zijnde serieus nemen?
echt iets goed mis met een hoop blanke vrouwenquote:Op maandag 13 juli 2026 18:24 schreef Mortaxx het volgende:
Is dit nu hoe vrouwen de nacht terugeisen?
Net als Katja Schuurman die Thijs Römer verdedigt. We hebben een vrouwenprobleemquote:Op maandag 13 juli 2026 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
echt iets goed mis met een hoop blanke vrouwen
krankjorum
💯quote:Op maandag 13 juli 2026 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Net als Katja Schuurman die Thijs Römer verdedigt. We hebben een vrouwenprobleem
Ik denk dat @LXIV doelde op de huidskleur van de mannen in kwestie.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat heeft die uitgespookt dan?
Kan alleen wat vage dingne over vreemdgaan en vitaminepillen vinden.
'Ik breek je nek als je beweegt', zou hij tijdens de verkrachting hebben gezegd, deze gast is best wel van het pad. Ik vraag me dan af of die familie haar ook steunt. Een zus en ook zwager die best wel beroemd zijn, en dus nonstop hierop gewezen zijn, voelen zij dan nergens twijfel of dit wel een goed idee is? Die ouders, zien zij zo'n jongen echt als een familielid, of hopen ze niet gewoon allemaal vurig dat die zus zich bedenkt?quote:Op maandag 13 juli 2026 20:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kwam dit artikel uit 2021 tegen en daarin staat dat ze al 13 jaar samen zijn.
https://www.nu.nl/achterk(...)-met-vriend-sid.html
Dat zou dus betekenen dat haar man tijdens hun relatie een vrouw bruut verkracht heeft. Die vrouw heeft ze echt niet allemaal op een rijtje. Of ze is heel makkelijk te manipuleren.
Ze is behoorlijk koekoek als je ziet wat voor teksten ze op de socials uitkraamt. We hebben mensen voor minder laten opnemen zou ik zeggen.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kwam dit artikel uit 2021 tegen en daarin staat dat ze al 13 jaar samen zijn.
https://www.nu.nl/achterk(...)-met-vriend-sid.html
Dat zou dus betekenen dat haar man tijdens hun relatie een vrouw bruut verkracht heeft. Die vrouw heeft ze echt niet allemaal op een rijtje. Of ze is heel makkelijk te manipuleren.
Nou, ik vraag me dit dus ook af. Als ouders moet je toch ook staan van:quote:Op maandag 13 juli 2026 21:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
'Ik breek je nek als je beweegt', zou hij tijdens de verkrachting hebben gezegd, deze gast is best wel van het pad. Ik vraag me dan af of die familie haar ook steunt. Een zus en ook zwager die best wel beroemd zijn, en dus nonstop hierop gewezen zijn, voelen zij dan nergens twijfel of dit wel een goed idee is? Die ouders, zien zij zo'n jongen echt als een familielid, of hopen ze niet gewoon allemaal vurig dat die zus zich bedenkt?
It runs in the family.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Kan het niet zo zijn dat het niet via Bezoek Zonder Toezicht is gegaan maar hij eh, een kwakkie leverde ofzo?
Als ik het zo inschat hebben die ouders juist gepromoot om zo’n leuke zwarte jongen te nemen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me dit dus ook af. Als ouders moet je toch ook staan van:.
Is het zeker dat het van hem is?quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Kan het niet zo zijn dat het niet via Bezoek Zonder Toezicht is gegaan maar hij eh, een kwakkie leverde ofzo?
Het maakt voor het verhaal verder niet uit, maar hun vader is een paar jaar geleden overleden.quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me dit dus ook af. Als ouders moet je toch ook staan van:.
gaat erom dat die mensen verkracht , of suggereer je dat alle zwarte mannen dat doenquote:
@Hyaenidae is dit waar?quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gaat erom dat die mensen verkracht , of suggereer je dat alle zwarte mannen dat doen
Zwarte mannen, witte mannen, ik vind het respectloos om die termen te bezigen.quote:
Ik doe geen aanname, opper enkel dat een andere optie wellicht ook aan de hand geweest kan zijn.quote:
Dan mag je ‘ouders’ veranderen naar ‘moeder’,quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:39 schreef Samhain het volgende:
[..]
Het maakt voor het verhaal verder niet uit, maar hun vader is een paar jaar geleden overleden.
Ook te gebruiken als het een jongetje wordt, wel zo handig.quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:42 schreef Regilio_ het volgende:
https://www.mediacourant.(...)bynaam-ehm-marcella/
Wat een spitsvondigheid weer van den Evert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |