Blijkbaar hebben de Arabieren behoorlijk moeite met het leren van eigen fouten.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je kunt oorlogen starten en verliezen.
Dat komt nogal vaak voor.
En je kunt ervan leren.
De lessen van destijds leken grotendeels te zijn geleerd, maar de gevolgen daarvan zijn weer in de kiem gesmoord. En een oplossing is geen millimeter dichterbij gekomen. En wel integendeel.
De vraag is dan: wie is er idioot?
Ik vind alle bombardementen op burgers en burgerdoelen een misdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:13 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Niet perse. Er zijn uitzonderingen in de Geneefse conventies.
Rabin is niet neergeschoten door een Arabier.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:14 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben de Arabieren behoorlijk moeite met het leren van eigen fouten.
Ik nodig liever IDF in m'n achtertuin dan die kut volk.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
28 februari 2026 begon de oorlog.
Beetje laat.
In jouw boek is het sowieso altijd te laat om een oorlog te voorkomen.
Nou, veel plezier met het schrijven ervan.
Hoewel ik nu natuurlijk zou kunnen zeggen: nodig de oorlogmakers uit om je achtertuin ff uit te spitten.
Oorlog is niet daardoor begonnen en niet daardoor door gaat.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Rabin is niet neergeschoten door een Arabier.
Het stikt van kutvolk onder de mensen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:16 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Ik nodig liever IDF in m'n achtertuin dan die kut volk.
Ik begin steeds minder van je gezwets te begrijpen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:17 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Oorlog is niet daardoor begonnen en niet daardoor door gaat.
Wat mij betreft is het allebei 'kut volk', dus ik jaag ze beide m'n achtertuin uit.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:16 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Ik nodig liever IDF in m'n achtertuin dan die kut volk.
Desnoods met een tuinslang.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:22 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het allebei 'kut volk', dus ik jaag ze beide m'n achtertuin uit.
Als je oorlog start dan komen er consequenties. Het is niet zo dat je een oorlog start en verliest en dan verder doet alsof er niks gebeurd is.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je kunt oorlogen starten en verliezen.
Dat komt nogal vaak voor.
...
De vraag is dan: wie is er idioot?
Mail dit ff naar Washington, DC.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:26 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Als je oorlog start dan komen er consequenties. Het is niet zo dat je een oorlog start en verliest en dan verder doet alsof er niks gebeurd is.
Idioot is in dit geval diegene die doet alsof de oorlog zo maar is begonnen, zonder dat er eerder vredevolle pogingen zijn geweest.
Nee, ik vind ze kut volk voor exact dezelfde reden waarom ik de Russen kut volk vind. En ik ben niet van mening dat palestijnen en Russen het land mogen krijgen die ze willen krijgen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:22 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het allebei 'kut volk', dus ik jaag ze beide m'n achtertuin uit.
Nou verbaas ons eens hier en laat dan ook die uitzonderingen die je beweert dat er zijn ook eens zien..quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:13 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Niet perse. Er zijn uitzonderingen in de Geneefse conventies.
Sja, dat geldt wat mij betreft dan net zo goed voor joden.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:28 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Nee, ik vind ze kut volk voor exact dezelfde reden waarom ik de Russen kut volk vind. En ik ben niet van mening dat palestijnen en Russen het land mogen krijgen die ze willen krijgen.
Geen wonder.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik begin steeds minder van je gezwets te begrijpen.
Al meerdere keren gedaan. Een ziekenhuis of een andere burgers object verliezen hun bescherming bij militair gebruik. Bombarderen van zo'n object is geen misdaad, gebruiken van zo'n object voor militaire operaties is wel een misdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou verbaas ons eens hier en laat dan ook die uitzonderingen die je beweert dat er zijn ook eens zien..
Joden hebben geen agressie begonnen. Russen en Arabieren wel.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:30 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Sja, dat geldt wat mij betreft dan net zo goed voor joden.
Lol.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:35 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Joden hebben geen agressie begonnen. Russen en Arabieren wel.
Voor mij hebben zijn het allemaal rare jongens.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:35 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Joden hebben geen agressie begonnen. Russen en Arabieren wel.
Sja, ze vechten het allemaal onderling maar uit. Ik zal er geen vinger voor uitsteken in elk geval.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Voor mij hebben zijn het allemaal rare jongens.
Een aparte interpretatie weer die op een overduidelijke regel over proportionaliteit wordt toegepast en ter plekke door jou verzonnen wordt dat de andere partij dan misdadig omdat er ook nog burgers in het ziekenhuis zitten is wat zover het mij bekend is nergens staat..quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:34 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Al meerdere keren gedaan. Een ziekenhuis of een andere burgers object verliezen hun bescherming bij militair gebruik. Bombarderen van zo'n object is geen misdaad, gebruiken van zo'n object voor militaire operaties is wel een misdaad.
Ik zou liever zien dat regeringen van landen buiten de regio er zo over dachten of gaan (kunnen) denken.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:46 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Sja, ze vechten het allemaal onderling maar uit. Ik zal er geen vinger voor uitsteken in elk geval.
Iets met 'kolonisten' waar ze niets te zoeken hebben bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:52 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Noem een voorbeeld van Israëlische agressie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |