Past dat het best of het slechtst?quote:
Best.quote:
IDM.. iets als glitchtronica ofzo had beter gepastquote:Op maandag 13 juli 2026 11:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Welke naam van een genre vind je het beste passen bij de daadwerkelijke muziek en welke het minste?
Ik vind sludge wel goed passen
Minst passend vind ik IDM
Hairmetal, hardrock. Types als Europe.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Slecht passend
Alternative Rock. Het was mainstream. Als in een alternatief voor wat?
Oh ja, in die tijd had je wel altenatieve bands. Maar het werd volgens mij als genre pas echt een lang gebruikte noemer in de 90s, toen die hele glamrock al lang en breed gepasseerd was.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:41 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hairmetal, hardrock. Types als Europe.
Paar dat goed of slecht?quote:
Het is nogal zware humorquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 07:23 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het is nogal zware humor.
Ik moest denken aan het begin van de black metal, wij gingen veel naar concerten en bij black metal concerten stond van die gasten een beetje boos voor zich uit te staren. Iemand een biertje gegeven omdat hij het meest boos keek, die kon nog bozer kijken.
Ik vind het wel humor, het hoeft allemaal niet zo serieus.quote:Op donderdag 30 juli 2026 07:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel een keer naar een Nile concert geweest met iemand met een Hawaii bloesje daar werd hij ook op aangesproken
Ik vind het trouwens nu wel uit de hand lopen met oplaas dieren één grote kermis met onzinnige knormuziek
(Ben fan van piep knor, maar die grindcore knoreffect muziek kan ik nog niet plaatsen... )
Doe mij maar Milking the goatmachine, geweldig, halve publiek met geitenmaskers.quote:Op donderdag 30 juli 2026 08:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit soort dingen
Bekijk deze YouTube-video
zijn live nog wel leuk en dan snap ook de gimick nog wel.. maar de zang vind ik toch lastigIk hou van rare zang maar vind dit wat eentonig en ook een beetje nep alsof je alleen maar sampletjes afspeelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |