Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Welke naam van een genre vind je het beste passen bij de daadwerkelijke muziek en welke het minste?
Ik vind sludge wel goed passen Minst passend vind ik IDM
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani) My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage Water: ijskoud de hardste - Gehenna
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani) My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Voor mij zijn Punk en Yacht Rock ook geweldige genre omschrijvingen. Het ene is knallend, rommelig en ongepolijst. Het andere daarentegen smoother dan pas gepoederde babybilletjes.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
Moeilijk geval: Indie voor een bepaald soort min-of-meer alternatieve muziek. Het type muziek is lastig te omschrijven, maar als je het hoort weet je het.
Maar best wat indie is anno nu verre van 'independent'.