Je kent de OP zo te zien ook nietquote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik ken het specifieke zwembad niet dus geen idee
quote:Bij dat waterpark is er veel gras om je handdoekje neer te leggen en er staan diverse picknicktafels rondom het bad om aan te zitten.
Ik had alles in het gras kunnen leggen, er waren geen kluisjes. Geen idee of mensen dat op prijs zouden stellen aangezien het daar ook best druk wasquote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik ken het specifieke zwembad niet dus geen idee
Die mensen kunnen gewoon netjes je spullen aan de kant zetten en dan iets zeggen van, sorry man alles bezet en we zijn een grote groep en we willen over drie verschillende plekken verspreid, hier is je shit we hebben er goed op gepastquote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had alles in het gras kunnen leggen, er waren geen kluisjes. Geen idee of mensen dat op prijs zouden stellen aangezien het daar ook best druk wasMisschien alles maar in een tas doen en meenemen dan.
Ik heb als principe dat je met je poten van andermans spullen af hebt te blijven dus ik vind hun de tokkies.quote:Op zondag 12 juli 2026 18:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb geen idee onder welke sub ik deze moet plaatsen, dus feel free om het te verplaatsen.
Ik was dus vandaag met mijn jongste in een pretpark waar ook een waterpark is. Bij dat waterpark is er veel gras om je handdoekje neer te leggen en er staan diverse picknicktafels rondom het bad om aan te zitten.
Ik had dus op één van de picknicktafels op een plekje mijn zoon zijn kleding, handdoek en wat te drinken gelegd en ben met hem naar het badje gegaan. Ongeveer een uur later gingen we weer terug naar dat tafeltje om mijn zoon weer om te kleden. Toen ik daar aan kwam waren mijn spullen foetsie en een groot gezin zat aan het tafeltje waar ik de spullen had neergelegd. Ik moet erbij zeggen dat alle tafels bezet waren, maar heel veel nog voor de helft waar ook nog andere mensen bij konden. Anyway, ik kwam daar aan en ik vroeg geïrriteerd waar mijn spullen waren, waarop me werd verteld dat ze op een andere tafel waren gedropt waar ook mensen aan zaten.
Nu vraag ik me af, ben ik hier de foute en had ik mijn spullen mee moeten nemen richting zwembad zodat andere mensen een plekjes aan tafel hadden gehad? Of hadden ze dat plekje (wat echt niet groot was, had alles bij elkaar gelegd) gewoon zo moeten laten liggen.
Overigens heb ik het er zo maar bij gelaten. Had mijn kind mee, had geen zin in heibel.
Dus de vraag, wie de tokkie in dit verhaal. Ik of dat gezin?
Punt is dus dat heel veel mensen met kinderen samen met man/vrouw komen of met vrienden. Ze droppen hun spullen op tafel en degene die niet gaat zwemmen past op de spullen. Ik had niemand bij me, ik was alleen met mijn kind. Dus ik drop mijn spullen en het enige verschil was dat er niemand bij zat.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:37 schreef ToT het volgende:
Een uur?
Iets met Duitsers en handdoeken op een ligstoel...
Toch is het gevoelsmatig wel anders.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Punt is dus dat heel veel mensen met kinderen samen met man/vrouw komen of met vrienden. Ze droppen hun spullen op tafel en degene die niet gaat zwemmen past op de spullen. Ik had niemand bij me, ik was alleen met mijn kind. Dus ik drop mijn spullen en het enige verschil was dat er niemand bij zat.
Interessantquote:Op donderdag 16 juli 2026 09:57 schreef incel het volgende:
want als het onbeheerd wordt achtergelaten klassificeert het juridisch gezien zijnde afval/vuilnis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |