Goed, om m'n naam eer aan te doen moest er maar een woning komen in die Heimat.
De gelegenheid deed zich voor om van familie een vrijstaande woning met schuur en bijna 3500m
2 over te nemen in de
Grafschaft Bentheim. En omdat het lekker allitereeerd noemen we het maak een Bude (hok) ipv huis

Eerst maar wat foto's.
![Nn0RT5z.jpeg]()
Voorkant met inrit
![fsN2dZq.jpeg]()
Zijaanzicht. Het leefgedeelte is het huis zelf, de bakstenen muur waarin de groene deur zit zit tussen de woning en de grote schuur. Dat is overkapt en zou als garage gebruikt kunnen worden.
![N0vQyBc.jpeg]()
Aanzicht vanaf de andere kant, de stoep rechts is de achterdeur. De schuifdeuren zijn de garage en dan daarachter de schuur. De Mercedes op de foto is niet van mij helaas.
![1waLOGP.jpeg]()
Maar de vorige eigenaar heeft deze Mercedes wel achtergelaten
![D507cJy.jpeg]()
Via de achterdeur kom je in een klein halletje. Die oa toegang geeft tot de wc/badkamer beneden.
![0ThHLxu.jpeg]()
Een andere deur (links te zien op de foto) komt uit op de keuken
![gRpfrdI.jpeg]()
Van daar uit loop je door naar de woonkamer
Vanuit de keuken kun je nog naar de gang en naar een grote kamer die links voor zit gezien vanaf de straatkant.
![aq5vc6X.jpeg]()
Slaapkamer 1 - 3,5 bij 3,5
![HttJxoM.jpeg]()
Slaapkamer 2 3,5 bij 4
![gThHPNB.jpeg]()
Douche boven
Dan is er boven nog wat ruimte waarvan ik geen foto's heb gemaakt.
![2gjVjOR.jpeg]()
Als je door de rechter deur van de schuur loopt kom je eerst in een kleinere ruimte/ werkplaats.
Daarna kom je terecht ik wat ooit een stal was. Om de vrijdag komt er een man in het dorp die kalkoenen, ganzen, kippen en dergelijk verkoopt. Kan in een van die boxen nog wel wat voedsel gaan telen ooit

![9E79ELF.jpeg]()
Hooizolder zonder hooi.
![l1GKyAq.jpeg]()
Achter de bomen zie je huis en schuur staan, op een kavel van ca. 1500m
2Als je een lijnt trekt vanaf de eik rechts en haaks daarop een lijn naar de struiken aan de linker kant heb je een lap van 2000m
2 die er ook nog bij hoort. Kraan zat niet bij de koop in helaas.