Verschil tussen 25 en 26cm maakt niet uitquote:
Reken zelf maar uitquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoeveel minuten loop jij achter?
Oh echtquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft geen vriendin hij heeft een vriend
Haha jij bent gay
Geen idee. Hier is het nu rust. Bij jou?quote:
Da's niet twee centimeter verschil.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Verschil tussen 25 en 26cm maakt niet uit
Was een gebbetjequote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we gays gewoon accepteren.
Ja ik pas me aanquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jeetje wat een ordinaire on-WK’s opmerking.
Je doet alleen heel vaak vanavond!!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een gebbetje
Ik accepteer iedereenMaar overal moet over gegrapt kunnen worden.
Vroeger kreeg je dan gewoon een pak slaag of werd je overboord gezetquote:
Alvast begonnen aan Frankrijk Spanjequote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Geen idee. Hier is het nu rust. Bij jou?
Ik ga nu mijn derde en eennalaatste pakkenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
zal ik al m'n 2e en laatste biertje pakken
Volgens mij was dit de eerstequote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je doet alleen heel vaak vanavond!!
Sws 2de!!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij was dit de eerste
Maar ik ben zo grappig dat ik het soms ook niet bijhoud hoor
Overboord met een blok cement aan je voeten.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je dan gewoon een pak slaag of werd je overboord gezet
Hij had wel een punt dat de vikingen zeilboten hadden en geen roeibotenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Wie is nou die Noor die nooit mee wil roeien? Lijkt me een leuke teamplayer wel
En die had dan in de 78e minuut onder een bal doorgekopt die Kane binnenkniktquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:33 schreef Mikeytt het volgende:
Virgil van Dijk had hier doorheen gezien
Kielhalen die schavuiten!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Overboord met een blok cement aan je voeten.
bs, ze roeiden ook als het nodig wasquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hij had wel een punt dat de vikingen zeilboten hadden en geen roeiboten
En als het windstil isquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zal wel de enige kleurling zijn binnen de selectie. Nog te lui om mee te roeien.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Wie is nou die Noor die nooit mee wil roeien? Lijkt me een leuke teamplayer wel
Is dit een verkapte kijk-mij-eens-mod-zijn post?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo even achter de schermen bijgelezen. Zo boeiend is de wedstrijd dus.
Slechte voorbereiding of bewuste keuze?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
zal ik al m'n 2e en laatste biertje pakken
Want als er geen wind was zette ze de buitenboordmotor aan?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zo een rare mensen, die blauwenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Is dit een verkapte kijk-mij-eens-mod-zijn post?
Net zo'n vermoeiende act als die roei-act zelf.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik dat oprecht nietquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Is dit een verkapte kijk-mij-eens-mod-zijn post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |