ik moest wel lachenquote:Op maandag 13 juli 2026 21:19 schreef KinKiJan het volgende:
Roma -of all people- die 'commentaar staat te gebaren' op Sayf's manier van praten....
[ afbeelding ]
Als je als vegan niets hebt gegeten, ben je na 1 pijpje heineken lamquote:
Op wat eigenlijk 😱quote:Op maandag 13 juli 2026 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
The Bitchclub is al stinkend jaloers op Poekie
Ik vind haar wel veel knapper dan die Fabi, snap niet dat die zo opgehemeld wordt.quote:
ze is tenminste nog echt, qua uiterlijkquote:Op maandag 13 juli 2026 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind haar wel veel knapper dan die Fabi, snap niet dat die zo opgehemeld wordt.
Denk dat Diederik het goed ziet, de ene is gewoon vrolijk en de ander zit er voor de sensa.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind haar wel veel knapper dan die Fabi, snap niet dat die zo opgehemeld wordt.
Per direct natuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2026 21:38 schreef greysbones het volgende:
bloedzuigers
wanneer gaat valentijne terug in de tent?
Die is overmorgen geen vega meer hoor.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:41 schreef schetterklep het volgende:
Lekker bondje dus wel en ze kunnen nu dan ook halal en vega bestellen
Simoontje kan iig voor zichzelf koken.. ook slimquote:Op maandag 13 juli 2026 21:41 schreef schetterklep het volgende:
Lekker bondje dus wel en ze kunnen nu dan ook halal en vega bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |