Ik beschouw wel meer dingen als slappe aftreksels van het origineel.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik beschouwde het als een wat slap aftreksel van de Tom. Poes en Ollie B Bommel verhalen
Waar is hun magische knapzak?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik beschouwde het als een wat slap aftreksel van de Tom. Poes en Ollie B Bommel verhalen
Hadden ze niet nodigquote:
Hadden die niet een draak of haal ik nu van alles door elkaar?quote:
Douwe Dabbert is in ieder geval origineelquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik beschouw wel meer dingen als slappe aftreksels van het origineel.
Lijkt wel weer een beetje op David de kabouter.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Douwe Dabbert is in ieder geval origineel
In DD kon echt alles DD = Douwe Dabbertquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hadden die niet een draak of haal ik nu van alles door elkaar?
Alle kabouters lijken op elkaarquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt wel weer een beetje op David de kabouter.
Wat ik al zei, ik herken het wel maar ik weet niet of ik het ooit gelezen heb destijds.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:10 schreef drakin het volgende:
[..]
In DD kon echt alles DD = Douwe Dabbert
Ik heb 2 dozen met split.quote:
Allemaal schattig.quote:
Ik had maar 1 doos en daar zijn er nu nog maar 2 van over.quote:
Zwelgjequote:
Oh ja, die heette zo.quote:
Zwelgje is mijn uiquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, die heette zo.
Ook weer een zeer aparte naam bedenk ik mij nu, net als douwe, dabbert.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Zwelgje is mijn ui
Al vind ik een bookdragon ook passend
Ik heb meestal die andere dusquote:
Jij wisselt inderdaad af en toe.quote:
Die kan je niet serieus nemen iddquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:13 schreef chufi het volgende:
Het lef van de regie van het WK om die Infantino in beeld te brengen met smile en hai
Die filmquote:
deze die ik nu heb, dus net veranderd, heb ik meestal.quote:
Deze vind ik wel leuker, lezend met een bril, jij leest volgens mij ook veel dus past dan goed.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
deze die ik nu heb, dus net veranderd, heb ik meestal.
In mijn eerste fokjaren had ik de draak van Maleficent, daarna Zwelgje en nu meestal deze
Alle draken zijn vrouwelijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Deze vind ik wel leuker, lezend met een bril, jij leest volgens mij ook veel dus past dan goed.
Zwelgje is meer een mannetjes draak in mijn hoofd.
Hoe krijgen ze dan drakenbaby's?quote:
Dat vertel ik je als je wat ouder bent.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vertel ik je als je wat ouder bent.
AIquote:
KIquote:
Ha ha ha haquote:
quote:
@engine; gewoon aan het parkietje vragenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vertel ik je als je wat ouder bent.
Ze slaapt en ze is godsgruwelijk sjacho als je haar wakker maakt.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:08 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
@:engine; gewoon aan het parkietje vragen
Ook als je haar een druifje voorhoudt?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze slaapt en ze is godsgruwelijk sjacho als je haar wakker maakt.
Deze kunnen wegspringen als je ze niet op tijd opeetquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, daar wil ik dan weer wel aan likken, zal marc die bedoelen dan.Maar wel heel kort ivm smelten dus snel aan knagen gewoon.
In de film en het boek wel. In het echie natuurlijk niet he.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze kunnen wegspringen als je ze niet op tijd opeet
Het zal de rum wel zijn.quote:
En zijn dan ook alle vrouwen draakquote:
Mijn parkiet knikt van jazeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |