Ik sta er een beetje hetzelfde in. Al was ik zelf eigenlijk wel blij dat Nederland er dit jaar relatief vroeg uit lag. Met die wedstrijden die 's nachts zijn had ik anders geen oog dicht meer gedaan door alle herrie buiten.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee. Alleen als NL speelt vind ik het wel geinig, en olympische spelen vind ik ook geinig.De sporten los of buiten grote evenementen kijk ik niet.
Die bedoel ik nietquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik, ook geen behoefte meer aan om te gaan trippen.
Helemaal met je eens dat het nu wel handig was dat ze er vroeg uit lagen ivm nachtrust en zo.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik sta er een beetje hetzelfde in. Al was ik zelf eigenlijk wel blij dat Nederland er dit jaar relatief vroeg uit lag. Met die wedstrijden die 's nachts zijn had ik anders geen oog dicht meer gedaan door alle herrie buiten.
Wat dan? Dat er ineens een prins tevoorschijn komt? Sprookjes geloof ik al heel lang niet meer in.quote:
Als NL nog had meegedaan dan hadden die luidruchtige tokkies niet op de buurtcamping gestaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik sta er een beetje hetzelfde in. Al was ik zelf eigenlijk wel blij dat Nederland er dit jaar relatief vroeg uit lag. Met die wedstrijden die 's nachts zijn had ik anders geen oog dicht meer gedaan door alle herrie buiten.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
Waarom bestaan buurtcampings en waarom staat er bij mij om de hoek heen en moeten ze perse teringherrie draaien?
Geen idee verder, ik heb er denk ik een stuk of 3...quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er verschenen? Ik denk niet ze allemaal te hebben
Dick Matena is er ook niet meerquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:45 schreef RedShoe het volgende:
Er zijn in het totaal 23 stripalbums verschenen in de reeks. Het laatste deel, De wonderlijke raamvertelling, werd vanwege Piet Wijns inmiddels slechte gezondheid gedeeltelijk getekend door Dick Matena.
Dan moet ik er nog een paarquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:45 schreef RedShoe het volgende:
Er zijn in het totaal 23 stripalbums verschenen in de reeks. Het laatste deel, De wonderlijke raamvertelling, werd vanwege Piet Wijns inmiddels slechte gezondheid gedeeltelijk getekend door Dick Matena.
Ik ook. Deze heb ik wel...quote:
quote:Wredulia
Een kwaadaardige heks die voorkomt in De poort naar oost (1978) en De schacht naar noord (1979). Onder de vloer van haar hutje diep in het bos leidt een onderaardse grot naar de vier windstreken.
In tegenstelling tot wat "gewoon" is bij heksen heeft Wredulia geen zwarte kat als gezelschap, maar een zwart mini-draakje dat praat en kan vliegen. Dit draakje komt vooral in De poort naar oost voor, in het tweede verhaal leeft het niet meer (het is dan opgezet).
Dodo
Dodo heeft een belangrijke bijrol in De schacht naar noord en De weg naar west.
Terwijl Douwe in het eerste verhaal op de Noordpool is, ontmoet hij daar opmerkelijk genoeg een dodo. Hij ontdekt dat dit dier naar hetzelfde object op zoek is als hijzelf: een van de laatste overgebleven dodo-eieren. Nadat dit ei door toedoen van Wredulia verloren gaat, besluit Douwe om in de Caraīben op zoek te gaan naar een vrouwtje voor Dodo.
quote:
Het leefde dit jaar ook wel wat minder had ik het idee. Misschien ook wel omdat het in de VS is en dat dat meespeelt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Helemaal met je eens dat het nu wel handig was dat ze er vroeg uit lagen ivm nachtrust en zo.
https://harrypotter.fandom.com/nl/wiki/Chocokikkerquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:39 schreef ChocoFan het volgende:
Zo geen zin om te qwanten om te kijken wat nog meer kan gebeuren als je aan kikkers likt.
Ik moet even kijken welke ik heb en die kast kan ik momenteel niet bijquote:
Geen idee verder, er hing iig genoeg oranje zooi hier in de buurt met gezeur van de woningbouw erbij dat het eerst weg moest aan de flats en na een hoop protesten mocht het weer wel blijven hangen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het leefde dit jaar ook wel wat minder had ik het idee. Misschien ook wel omdat het in de VS is en dat dat meespeelt.
Dat is mijn motto ook vaak.quote:
Oeh, daar wil ik dan weer wel aan likken, zal marc die bedoelen dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
https://harrypotter.fandom.com/nl/wiki/Chocokikker
Ik beschouwde het als een wat slap aftreksel van de Tom. Poes en Ollie B Bommel verhalenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:58 schreef chufi het volgende:
Die Douwe Dabbert zegt me echt niets .. totaal langs me heen gegaan toen ik er al te oud voor was vermoed ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |