Hier ook, en meteen stank. Ik denk dat de buren net een brandje hebben kunnen voorkomen. Dit was geen bbq stank. Kutstudentenquote:
Of in Tuinesiëquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die achtertuin kan ook in Kroatië zijn he
Dat heb ik hier ook af en toe. Stoken om het stoken...quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier ook, en meteen stank. Ik denk dat de buren net een brandje hebben kunnen voorkomen. Dit was geen bbq stank. Kutstudenten
Ook op Alfa Sigma 6quote:
Alleen als je bij zijn Epstein-vrienden hoort toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Met één telefoontje naar Infantino is dat opgelost.
Jammer dat ze het niet door lieten branden, was ik van die kutstudenten af geweestquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook af en toe. Stoken om het stoken...
Gekker kan het niet worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Met één telefoontje naar Infantino is dat opgelost.
Zeker wel, een Cherry Chouffequote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zat volgens mij nooit bij het samen bierproeven
Lees mijn bericht daarnaquote:
Irritant idd.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Jammer dat ze het niet door lieten branden, was ik van die kutstudenten af geweest
Nadat we bij jou geweest zijn, zijn we doorgereden naar Croatia.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hallo ik ben toch helemal niet in Kroatien 😀
Ik had hem ook al opgezochtquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
foto's van Pliberk?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nadat we bij jou geweest zijn, zijn we doorgereden naar Croatia.
Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid.
Krijg er weer zin inquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was volgens mij een keuze van @:pullup
Nu komt het wel dichtbij zeg!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanavond Tiroler Gröstl gegeten, ook bedankt daarvoor @:mario390
Ik heb geen cherry maar een soleilquote:
Eppoquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:57 schreef Domnivoor het volgende:
Chriet Titulaer in de Eppo, februari 1982
[ afbeelding ]
Gedeeld door Robert van der Kroft
quote:
Ik nietquote:
Ik moet nog bier halen zo. Die Chouffe Cherry zal ik weln iet zo rap kunnen vinden maar een fruitbiertje is wel okquote:
Die heb ik ook ooit gezienquote:
Ik vind appelcider ook zo lekker, ken maar 1 merk. Apple bandit, heeft verschillende smakenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet nog bier halen zo. Die Chouffe Cherry zal ik weln iet zo rap kunnen vinden maar een fruitbiertje is wel ok
Jij had de Tina?quote:
Ook lekker jaquote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind appelcider ook zo lekker, ken maar 1 merk. Apple bandit, heeft verschillende smaken
De leesmap. We maakten vooral ruzie om de DDquote:
De Donald Duck hadden wij ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
De leesmap. We maakten vooral ruzie om de DD
Ook ruzie wie als eerste mocht?quote:
Die weet ik nog, en de Madquote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:10 schreef pullup het volgende:
Wij hadden de PEP, dat ging geloof ik over in de Eppo maar toen hebben we dat opgezegd
Ik had ook nog iets als Fixy en Foxy.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:10 schreef pullup het volgende:
Wij hadden de PEP, dat ging geloof ik over in de Eppo maar toen hebben we dat opgezegd
Ja. PEP en Sjors werden samengevoegd tot Eppo. Veel lezers van deze bladen haakten toen af.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:10 schreef pullup het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |