Hier ook, en meteen stank. Ik denk dat de buren net een brandje hebben kunnen voorkomen. Dit was geen bbq stank. Kutstudentenquote:
Of in Tuinesiëquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die achtertuin kan ook in Kroatië zijn he
Dat heb ik hier ook af en toe. Stoken om het stoken...quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier ook, en meteen stank. Ik denk dat de buren net een brandje hebben kunnen voorkomen. Dit was geen bbq stank. Kutstudenten
Ook op Alfa Sigma 6quote:
Alleen als je bij zijn Epstein-vrienden hoort toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Met één telefoontje naar Infantino is dat opgelost.
Jammer dat ze het niet door lieten branden, was ik van die kutstudenten af geweestquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook af en toe. Stoken om het stoken...
Gekker kan het niet worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Met één telefoontje naar Infantino is dat opgelost.
Zeker wel, een Cherry Chouffequote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zat volgens mij nooit bij het samen bierproeven
Lees mijn bericht daarnaquote:
Irritant idd.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Jammer dat ze het niet door lieten branden, was ik van die kutstudenten af geweest
Nadat we bij jou geweest zijn, zijn we doorgereden naar Croatia.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hallo ik ben toch helemal niet in Kroatien 😀
Ik had hem ook al opgezochtquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
foto's van Pliberk?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nadat we bij jou geweest zijn, zijn we doorgereden naar Croatia.
Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid.
Krijg er weer zin inquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was volgens mij een keuze van @:pullup
Nu komt het wel dichtbij zeg!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanavond Tiroler Gröstl gegeten, ook bedankt daarvoor @:mario390
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |