Het gaat juist nu om de feiten, in dit geval om een jochie van 12 jaar die op uiterlijk niet in het zwembad mocht zonder ID.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:49 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Kijk...het is niet zo moeilijk als je je bij de feiten houd <3
Ik geloof niet dat iemand dat ontkent dus wat is je punt?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het gaat juist nu om de feiten, in dit geval om een jochie van 12 jaar die op uiterlijk niet in het zwembad mocht zonder ID.
Het College heeft daar een uitspraak over gedaan. Over de feiten.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:49 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Kijk...het is niet zo moeilijk als je je bij de feiten houd <3
Wie mogen dat zijn precies?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:53 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Het College heeft daar een uitspraak over gedaan. Over de feiten.
Dat de discussie uitmondde in een relaas van maar..blablabla..begrijpelijk...blablabla..want in die contreien..blablabla.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand dat ontkent dus wat is je punt?
En dat is dus niet gek want het *is een probleem*. Dat jij daar mentaal tegen een muur aan loopt is niet de realiteit zijn fout.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat de discussie uitmondde in een relaas van maar..blablabla..begrijpelijk...blablabla..want in die contreien..blablabla.
3 Gutmensch punten voor @Cupfighterquote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:34 schreef Cupfighter het volgende:
Als men een groepje van 15 jarige getinte jongens weigert als daar problemen mee zijn geweest in het desbetreffende zwembad snap k, dit was 1 jongen van 12
Puur racisme dit
Nee is gewoon waar.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
3 Gutmensch punten voor @:Cupfighter
Maar nu dus wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Als ze in dergelijke aantallen problemen veroorzaken... vast niet.
Dan nog, hoef je dit voorbeeld (en niet alleen dit voorbeeld) te gebruiken om alweer je punt te maken.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
En dat is dus niet gek want het *is een probleem*. Dat jij daar mentaal tegen een muur aan loopt is niet de realiteit zijn probleem.
dat was ik niet, ik zeg alleen dat dat niet iets is wat over de rug van dit incident hoeft te worden uitgevochten.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan nog, hoef je dit voorbeeld (en niet alleen dit voorbeeld) te gebruiken om alweer je punt te maken.
En daar ben ik niet over begonnen, hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
dat was ik niet, ik zeg alleen dat dat niet iets is wat over de rug van dit incident hoeft te worden uitgevochten.
mooi dan kunnen we nu weer on topic <3quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En daar ben ik niet over begonnen, hoor.
Ja, dat jochie is gediscrimineerd bij de toegang naar een zwembad. Klaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
mooi dan kunnen we nu weer on topic <3
oh dat volk. Ja daar moeten we misschien beter niet naar luisteren.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:00 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Zie de eerste post van dit topic. Zie ook het bronbericht.
Eens. Verkeerd uitgelegd intern beleid :pquote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, dat jochie is gediscrimineerd bij de toegang naar een zwembad. Klaar.
Dit is niet het hele verhaal. Er hadden zich in het zwembad meerdere incidenten voorgedaan, op basis daarvan werd soms legitimatie gevraagd.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het gaat juist nu om de feiten, in dit geval om een jochie van 12 jaar die op uiterlijk niet in het zwembad mocht zonder ID.
Ik heb aangegeven dat deze jongeren naar alle waarschijnlijkheid tot een groep zal hebben behoord die zich meermaals heeft misdragen in het zwembad.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Uiteraard heeft dit in jouw ogen niets met een kleurtje te maken, maar wel met de contreien waar dat jochie thuis hoort, toch?
Dus?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is niet het hele verhaal. Er hadden zich in het zwembad meerdere incidenten voorgedaan, op basis daarvan werd soms legitimatie gevraagd.
[..]
Ik heb aangegeven dat deze jongeren naar alle waarschijnlijkheid tot een groep zal hebben behoord die zich meermaals heeft misdragen in het zwembad.
Dus wordt er geprobeerd zo een groep beter in het oog te houden en bij te houden wie er het zwembad binnenkomt.quote:
Had in het verleden een kaartje voor Ajax-Feyenoord in het Olympisch stadion, ik had het kaartje overgekocht van iemand, op weg naar de controle van het kaartje zei de suppoost doe wel ff jasje dicht voor je veiligheid , ik stond midden in het harde kern vak van Ajax met mijn Feyenoord shirt onder mijn jas, denk je dat we binnen gekomen waren als we met zijn tienen waren geweest?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
3 Gutmensch punten voor @:Cupfighter
"1 jongere" is geen groep dus hoeven ze in dit geval niet zo hysterisch te doen. Tenzij het een 15 jarige mannetjesputter is maar hij was 12 en niet met mede....risico gevallen. Overdreven gedoe en ze staan er niet fraai op. Weiger liever 10 van die lui tegelijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is niet het hele verhaal. Er hadden zich in het zwembad meerdere incidenten voorgedaan, op basis daarvan werd soms legitimatie gevraagd.
[..]
Ik heb aangegeven dat deze jongeren naar alle waarschijnlijkheid tot een groep zal hebben behoord die zich meermaals heeft misdragen in het zwembad.
Welke concrete aanwijzing heb je daarvoor?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In dit geval gaat het om de leeftijdsgrens te bewaken bij het disco zwemmen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dus wordt er geprobeerd zo een groep beter in het oog te houden en bij te houden wie er het zwembad binnenkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |