Oeh lekker, doen ze al weer aan airfryer kroketten?quote:Op zondag 12 juli 2026 22:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb eindelijk weer eens bij Krokettenkunst besteld. 14 soorten, waarvan 6 voor ons nieuwe smaken.
Ja, dat doen ze weer. Ik heb ook een paar soorten voor een vriendin besteld en die wilde airfryer geschikt.quote:Op zondag 12 juli 2026 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oeh lekker, doen ze al weer aan airfryer kroketten?
Oef, dan hou ik het voorlopig wel even bij de supermarkt kroketten mocht ik er zin in hebbenquote:Op zondag 12 juli 2026 23:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze weer. Ik heb ook een paar soorten voor een vriendin besteld en die wilde airfryer geschikt.
De verzendkosten zijn inmiddels wel 18,95 helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
…zegt de Kampioen Omdenken.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:57 schreef Blues het volgende:
Wat het oplevert:
veel opgeruimde, schone uitgemeste kasten en dingen naar de kringloop straks op weg naar zkh en een enorm schoon huis.
Wegens overmatige onrust in lijf en hoofd
quote:Op maandag 13 juli 2026 10:47 schreef Blues het volgende:
Moggel
Tussentijdse update g voor de geinteresseerden..Wat een schrik zeg. Knuffel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
Vijf en zescilinders. Dikke Scania heeft een V8quote:Op maandag 13 juli 2026 13:48 schreef AnneX het volgende:
Vandaag ben ik invaller in de schoolbieb.
Staat er ook zo’n joekel van een Scania truck geparkeerd: https://blijfuitdedodehoek.nl/
Wat een geweldig iniatief
Ik zat ook al te denken hoe dat nou ging. Maar volgens mij zat er nog een stoma-ontploffing tussen. Toch?quote:Op maandag 13 juli 2026 15:07 schreef derLudolf het volgende:
Is dat fietsongeluk zijn "geluk" geweest dan @:Blues - als in - misschien was ie anders niet naar het ziekenhuis gegaan? Sterkte.
Ja, er zaten kinderen in de cabine en andere moesten ervoor gaan staan op diverse afstanden om te kijken of zij werden gezien.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vijf en zescilinders. Dikke Scania heeft een V8![]()
Maar goed initiatief inderdaad, volgens mij is ons ook wel eens zoiets vertelt op de basisschool. Inclusief laten zien van gek spiegeltje voor de dode hoek voor de vrachtwagen.
Is het jullie wil eens opgevallen dat steeds meer vrachtwagens geen spiegels hebben, maar camera's? Die ziet ook de dode hoek. En het is aerodynamischer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |